  • Data: 2011-09-16 15:56:30
    Temat: Re: MERC - reportaż TV Edusat
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnj74tup.gnq.karmmnie@chloru.net...

    > Tak tak... ;) 2 sekundy.
    > Niecałe 3 sekundy to ma Fiesta startująca w najmocniejszej dywizji,
    > teraz nazwanej SuperCars. Ma mniej wiecej 2 razy tyle mocy i kol
    > napedzanych co S1600 ;-)

    Która?
    Marcina Wicika czy Bogdana Ludwiczaka?
    Bo ta pierwsza to raczej ma 2,5 s
    moc silnika 595 KM,moment obrotowy 765 niutonometrów, silnik Cosworth 2.0
    turbo.
    Najwyższa Specyfikacja DIV-1 Mistrzostwa Europy Rallycross
    skrzynia biegów 5-biegowa sekwencyjna GBS
    Jak podaje Marcin na stronie swojej szkoły:
    http://www.transitcenter.pl/rs/onas.php

    No chyba, że się mylę.
    Ale mam wrażenie, że właśnie tą jechał w Słomczynie.

    Szuwaks