  • 31. Data: 2016-05-07 23:10:45
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-07 o 21:11, user pisze:

    >>> Dla minie 4.3 i 5" jest ok
    >> Tylko jak to nosić w spodniach?
    >> No chyba że w torebce :)
    >>

    > Mam S4 5" i nosi się normalnie

    Facet w kieszeni koszuli wygodnie i bez ryzyka wypadnięcia nosi
    tak do 4 cali. Większe to damska torebka lun kieszeń marynarki.
    Ty w czym nosisz ?

    Co do mijania się z celem wykorzystania małych ekranów to
    popytaj rodziców. Ekrany dotykowe są w użyciu od poprzedniego
    stulecia, rysiki też i bardzo użyteczny był brak reakcji na
    dotknięcie ekranu w więcej niż jednym punkcie.
    Poczytaj sobie o palmtopach.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2016-05-07 23:24:08
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 23:10, RadoslawF pisze:

> [...]
    > stulecia, rysiki też i bardzo użyteczny był brak reakcji na
    > dotknięcie ekranu w więcej niż jednym punkcie.

    Moi rodzice nie używali palmptopów jestem dość stary i mam doświadczenie
    z urządzeniami z tamtej generacji i wiem że obsługa i funkcjonalność
    byłą gówniana ale zapewne jesteś stary wyjadacz i pasjonata i Cię nie
    przekonam, patrzę na to praktycznie, mamy 2016 r jak ktoś szuka czegoś
    problemów i ma czas to niech się bawi.

  • 33. Data: 2016-05-08 00:35:45
    Temat: Re: MA(R)(C)Y smartfon z Androidem
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5721f463$0$689$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl>
    wrote:

    > Jest jeszcze dostepna na Allegro Motorola Defy, ma full ograniczen
    > wynikajacych z wieku, jednak do podstawowych zastosowan jest ok. Poza
    > tym oferuje rewelacyjny stosunek wielkosci ekranu do powierzchni telefonu.

    Generalnie polecam. Pod warunkiem ze sie na poczatku wylaczy Google Play.
    --
    TA

  • 34. Data: 2016-05-08 13:48:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-07 o 23:24, user pisze:

> [...]
    > byłą gówniana ale zapewne jesteś stary wyjadacz i pasjonata i Cię nie
    > przekonam, patrzę na to praktycznie, mamy 2016 r jak ktoś szuka czegoś

    Obsługa i funkcjonalność nie była gówniana a ty nie masz doświadczenia
    z obsługa tamtych urządzeń.
    Gówniana jest obsługa dzisiaj gdzie producenci każą ci używać
    palucha który ma powierzchnię styku centymetra kwadrat zamiast
    rysika który ma powierzchnie milimetra kwadrat.
    Możesz sam sobie kupić rysik do dzisiejszych ekranów ale powierzchnię
    styku ma i tak wielokrotnie większą od rysików do starych urządzeń.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2016-05-08 21:04:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > problemów i ma czas to niech się bawi.

    Obsługa i funkcjonalność nie była gówniana a ty nie masz doświadczenia
    ---
    Ja mam i ... same problemy z nimi były.

    Gówniana jest obsługa dzisiaj gdzie producenci każą ci używać
    palucha który ma powierzchnię styku centymetra kwadrat zamiast
    rysika który ma powierzchnie milimetra kwadrat.
    ---
    A na cholerę użytkownikowi wskazywanie rysikiem ?! Weźmy taką nawigację.
    Żeby z niej skorzystać podczas jazdy samochodem za pomocą rysika trzeba było
    zatrzymać samochód. No jakaś paranoja.

    Możesz sam sobie kupić rysik do dzisiejszych ekranów ale powierzchnię
    styku ma i tak wielokrotnie większą od rysików do starych urządzeń.
    ---
    No i co z tego ? Jedyne zastosowanie dla telefonów jakie napotkałem to
    składanie odręcznego podpisu. Dla tabletów tych zastosowań już będzie nieco
    więcej np. obsługa CAD'ów czy programów graficznych. I tablety już miewają
    ekrany z precyzyjnym rysikiem tylko ... co chwila tego rysika szukałem, więc
    w końcu dałem se spokój z regularnym używaniem i nie zamierzam tego za
    bardzo zmieniać.

    Przejście na palcowe korzystanie z urządzeń prostą ewolucją optymalizacyjną
    było. Pojawiły się nowe systemy operacyjne z odpowiednim interfejsem i
    wszyscy właściwie szczęśliwi są.

    Ale oczywiście można snuć przeróżne teorie spiskowe.

  • 36. Data: 2016-05-09 01:17:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" ngn934$998$...@n...news.atman.pl

    > Możesz sam sobie kupić rysik do dzisiejszych ekranów ale powierzchnię
    > styku ma i tak wielokrotnie większą od rysików do starych urządzeń.

    Są dziś zwykłe tablety czy telefony z ekranami reagującymi na
    ołówki. Niestety nie na 0,5 mm, lecz na 2 mm. Na tępe ołówki.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 37. Data: 2016-05-09 01:32:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]

    Są dziś zwykłe tablety czy telefony z ekranami reagującymi na
    ołówki. Niestety nie na 0,5 mm, lecz na 2 mm. Na tępe ołówki.
    Bzdury.

    Najbardziej oczywisty przykład to Microsoft Surface.

  • 38. Data: 2016-05-09 02:16:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2016 23:10:45 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Facet w kieszeni koszuli wygodnie i bez ryzyka wypadnięcia nosi
    > tak do 4 cali. Większe to damska torebka lun kieszeń marynarki.
    > Ty w czym nosisz ?

    S4 nosi sie w kieszeni koszuli.

    Jesli tobie wypada ... mala masz kieszen, czy za bardzo sie nad kiblem
    pochylasz ? :-)

    J.

  • 39. Data: 2016-05-09 10:17:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-08 o 21:04, re pisze:
    > A na cholerę użytkownikowi wskazywanie rysikiem ?! Weźmy taką nawigację.
    > Żeby z niej skorzystać podczas jazdy samochodem za pomocą rysika trzeba było
    > zatrzymać samochód. No jakaś paranoja.
    Na właśnie. Paranoja. A potem taki debil, co mi wylądował w bagażniku,
    tłumaczy, że nawigacją się zajął i nie zauważył kolumny samochodów
    stojących na czerwonym świetle. Nie miał rysika :->

    Maciek

  • 40. Data: 2016-05-09 10:33:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Na właśnie. Paranoja. A potem taki debil, co mi wylądował w
    >bagażniku,
    >tłumaczy, że nawigacją się zajął i nie zauważył kolumny samochodów
    >stojących na czerwonym świetle. Nie miał rysika :->

    Myslisz, ze rysik by cos zmienil ? Na pewno probowalby rysikiem w
    czasie jazdy :-)

    Sterowanie glosowe mogloby to zmienic, niestety - na razie niezbyt
    pewne.
    A i tak mozna sie za bardzo skoncentrowac na nawigacji.

    Zlikwidowac kierownice ? Auto bedzie samo jechalo do celu, i nie
    ruszy, dopoki sie nie wprowadzi.

    Czy zablokowac ekran w nawigacji na czas jazdy - zatrzymasz sie,
    zaciagniesz reczny, to sie ekran odblokuje :-)

    J.