  • Data: 2016-05-02 20:16:16
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > minusy:
    > - brak ladowania bezprzewodowego (ogarnete chinskim zestawem z allegro)
    > - brak autofokusa - zdjecia kiepskie
    > - brak latarki (leda aparatu nie ma wcale)

    Mam głupie pytanie:
    W tym momencie mam zwykły telefon i choruje na Mi4.
    Ale żona kupiła 5 calowy lumie i mi troche przeszło.
    Za duża.

    Z drugiej strony przyzyczajenie to druga natura człowieka.

    I pytanie kupie takie LG i naucze się tam obsługiwać androida na tym fonie
    To tak jakbym umiał obsługiwać wszystkie androidy?
    I potem już niezależnie czy to sony czy Mi5 czy S6 to 66% funkcji
    jest taka sama