  • 51. Data: 2012-08-11 22:23:30
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest
    > tylko mocny diesel ale BMW "M-Performance". Czyli mniej niż M5, ale też
    > więcej niż 5 w M-Pakiecie.
    > Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 "RS-Performance" ... a
    > wtedy pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.

    W sumie to kiedyś było C30 CDI AMG. Jedyny diesel AMG. Jednostka znana
    z C-270 CDI, ale rozwiercona. Fajny miała dźwięk i hamulec. Ale dobrze
    ubrana i tak wychodziła 290.000. Za C-klase z dieslem.

    Te auta fajnie jeździły, ale strasznie te diesle padały.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 52. Data: 2012-08-11 22:23:35
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:

    > tak :)

    No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze
    to byles wlasnie Ty za sterami :)
    Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do
    skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych
    zakorkowanych realiach :)
    Albo jak sie cos spie..li i juz system "nie wstanie" i sie nie odpali na
    skrzyzowaniu :P

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 53. Data: 2012-08-11 22:42:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.

    bo to jest tak, ze jeśli systemu w samochodzie nie będzie to dziennikarze
    stwierdzą "że w tak drogim samochodzie zabrakło w wyposażenia systemu start
    stop, który w audi/bmw/mercedesie/fiacie... jest"
    Opinia publiczna podchwyci ... i masz babo placek.
    Nikt sobie na takie coś nie pozwoli i ładują.

    Całe szczęście, ze:
    1. da sie to wyłączyć (permanentnie też - przez interface diagnostyczny)
    2. wczytując sie w instukcje (przynajmniej w BMW) da sie tak operować
    hamulcem, sprzęgłem i gazem - ze system start stop będzie wyłączał/nie
    będzie wyłączał (a może nawet zapalać wczesniej) na życzenie kierowcy.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 54. Data: 2012-08-11 22:46:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakorkowanych realiach :)
    > Albo jak sie cos spie..li i juz system "nie wstanie" i sie nie odpali na

    rozczaruje sie. Ten silnik nie wiele różni sie od tych w 530D 535D ... bo to
    ciągle ta sama R6 o pojemności niecałych 3 litrów.
    W M550xd oprócz dolotu z turbinami i kilku drobiazgów to nie ma sie tam co
    zepsuć więcej niż w 530D.

    ps. swoją drogą akurat na start stop (pod kątem psucia sie) nie słyszałem,
    zeby ktoś narzekał w BMW.

  • 55. Data: 2012-08-11 22:48:41
    Temat: Re: M550d - opinia [OT]
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    > Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż
    > ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie.

    Zamienimy się? :))

    > Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy
    > co się robią. 2 godziny po mieście i nic nie wyskoczyło. No to parę
    > godzin później przyjeżdżam odebrać auto i po przejechaniu 200m
    > zawróciłem, bo znów choinka.

    To dobra oferta, w moim Polonezie Trucku Royu to się nie zdarza!

    PS. Właśnie nakleiłem chromowane parapety, w zasadzie teraz można nim
    jechać nawet pod operę.

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2012-08-12 08:52:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-11 22:23, v...@i...pl pisze:

    > No to widziałem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stałem. Możę
    > to byleś właśnie Ty za sterami :)
    Mnie tam nie było. Zrobiłem krótkie kółko od Smorawińskiego do
    Przeźmierowa i z powrotem.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 57. Data: 2012-08-13 12:22:47
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:

    > hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
    > za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
    > do tej wersji nabrać.

    Jest możliwe, jest... Mimo tego, że to jest M power, to można dobrać w
    pip dodatków :) Np. zmiana koloru na jakiś nietypowy...

  • 58. Data: 2012-08-13 18:05:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
    > Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
    > wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jakiś sposób komfort podróży albo
    > uruchamiania samochodu?

    Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację.

    --
    Pozdr.

  • 59. Data: 2012-08-13 18:18:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-13 18:05, DoQ pisze:

    > Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację.

    Gdyby to tak działało, że możesz włączyć tryb "korek" i wtedy silnik
    gaśnie zupełnie, a jak masz się przesunąć o 2-3 metry do przodu to
    napęd jest elektryczny i dopiero jak się korek zakończy to start/stop
    zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
    20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
    oszczędności

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 60. Data: 2012-08-13 18:54:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
    > zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
    > 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
    > oszczędności

    No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.

    --
    Pozdr.