eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyM550d - opiniaRe: M550d - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: M550d - opinia
    Date: Sat, 18 Aug 2012 16:42:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <k0o9k2$7ma$1@inews.gazeta.pl>
    References: <k0143q$8am$1@usenet.news.interia.pl> <k017ms$psn$1@inews.gazeta.pl>
    <kzl3sjxzigja$.a5ti2o6otkn6$.dlg@40tude.net>
    <k02ome$t66$1@inews.gazeta.pl> <k03osq$5im$1@node2.news.atman.pl>
    <k03sah$qfh$6@mx1.internetia.pl> <k05mjh$ss4$1@node2.news.atman.pl>
    <k0b8rc$96o$2@mx1.internetia.pl> <k0b9c0$ev8$1@usenet.news.interia.pl>
    <k0bbmm$hqm$1@mx1.internetia.pl> <k0bf7r$p47$1@usenet.news.interia.pl>
    <k0j44k$d3v$2@inews.gazeta.pl> <k0jct2$97k$1@usenet.news.interia.pl>
    <k0ljkf$7cu$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adaa37.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345300930 7882 83.11.236.37 (18 Aug 2012 14:42:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Aug 2012 14:42:10 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: cita
    X-Antivirus: avast! (VPS 120818-0, 2012-08-18), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464102
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:k0ljkf$7cu$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesteś sceptyczny bo znasz fakty, czy jesteś bo tak i koniec? Energia na
    > rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii
    > potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w
    > dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)?

    liczb nie znam, ale wyobrazić sobie można dość łatwo.

    Chyba każdy sie zgodzi, ze rozruch silnika powoduje większe zużycie silnika
    niż jego praca.
    Oszczędność paliwa używając systemu Start-Stop w liczbach (w danych
    testowych, a nie fabrycznych) jest znikoma.
    Koszt zakupu samochodu z systemem start-stop w porównaniu do samochodu bez
    tego systemu jest zdecydowanie wyższy.
    Elementy użyte w samochodzie z systemem start-stop, zwłaszcza rozrusznik są
    (bardzo często) dokładnie takie same jak w normalnym samochodzie, wiec
    podlegają szubszemu zużyciu (oczywiście nie w hybrydach, bo tam
    rozrusznikiem czasem jest silnik elektryczny).
    Dodatkowe elementy systemu to dodatkowe koszty produkcji i dodatkowe koszty
    eksploatacji - także ostatecznie utylizacji.

    No i faktycznie bardzo interesuje mnie pomiar czystości spalin przez
    pierwsze kilka sekund pracy silnika, który własnie sie uruchomił na
    skrzyżowaniu i natychmiastowo został obciążony podszas ruszania auta... a co
    za tym idzie bilans samochodu chodzącego na wolnych obrotach i takiego, co
    to odpala i od razu jedzie. Wcale bym sie nie zdziwił, gdyby komputer
    potrzebował kilku sekund na optymalizacje składu mieszanki po rozruchu.


    --
    Pozdrawiam
    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: