  • Data: 2012-08-11 22:46:17
    Temat: Re: M550d - opinia
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:5026bf46$1@news.home.net.pl...

    > No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze to
    > byles wlasnie Ty za sterami :)
    > Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do
    > skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych
    > zakorkowanych realiach :)
    > Albo jak sie cos spie..li i juz system "nie wstanie" i sie nie odpali na
    > skrzyzowaniu :P

    rozczaruje sie. Ten silnik nie wiele różni sie od tych w 530D 535D ... bo to
    ciągle ta sama R6 o pojemności niecałych 3 litrów.
    W M550xd oprócz dolotu z turbinami i kilku drobiazgów to nie ma sie tam co
    zepsuć więcej niż w 530D.

    ps. swoją drogą akurat na start stop (pod kątem psucia sie) nie słyszałem,
    zeby ktoś narzekał w BMW.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143