  • Data: 2013-10-30 09:22:01
    Temat: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-10-26, o godz. 02:10:39
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Nie twierdzę, że z niejednego programu z szybkiego, wygodnego
    > narzędzia wraz ze wzrostem numeru wersji zrobiła się pożerająca
    > zasoby kobyła (sztandardowym przykładem może być chyba Chrome - żeby
    > mi przeglądarka z paroma rozszerzeniami i otwartymi trzema zakładkami
    > konsumowała około 800MB ram, to już przegięcie).

    Wszystko zależy od technologii użytej na stronie. Jeśli to jest np.
    jakiś flash to skokowo rośnie wykorzystanie pamięci. U mnie np.
    większość zakładek to konfiguracja i podgląd różnych urządzeń. Tu
    fantazja twórców interfejsów dostępnych via www bywa duża. Np. mam
    rejestrator wideo po zalogowaniu do którego i odpaleniu streamingu
    przeglądarka zżera ~1,6GB RAM. Dla jednej zakładki. A producent
    sprzętu odporny jest na sugestie by to poprawić ;-)

    Zdrówko