  • 1. Data: 2013-09-25 17:10:57
    Temat: Lycamobile - taniej już nie ma?
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    Umiarkowana wazelina za taryfy "29 do wszystkich" i "39 do wszystkich",
    pierwsza za 29 zł - rozmowy bez ograniczeń z wszystkimi w Polsce, druga
    39 zł to samo plus 500 MB internetu. Umiarkowana wazelina, ponieważ:

    1. trzeba ręcznie skonfigurować internet.
    2. nie działa kod USSD *137#, który pokazuje ile jeszcze zostało
    transferu, ważność pakietu.
    Po dwóch dniach wymiany maili z BOK, kod raz działa raz nie.
    Jednak w taryfie bez netu za 29 zł nie ma to znaczenia, bo i tak przyślą
    sms przypominający.
    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 2. Data: 2013-09-26 15:01:27
    Temat: Re: Lycamobile - taniej już nie ma?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-25 17:10, DJ Abelson(R) pisze:

    > Umiarkowana wazelina za taryfy "29 do wszystkich" i "39 do wszystkich",
    > pierwsza za 29 zł - rozmowy bez ograniczeń z wszystkimi w Polsce, druga
    > 39 zł to samo plus 500 MB internetu.

    Mam to samo (lub taniej) w play w prepaid

  • 3. Data: 2013-10-01 20:16:09
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-09-26 15:01, PlaMa pisze:

    > Mam to samo (lub taniej) w play w prepaid

    Do 4 sieci...

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 4. Data: 2013-10-01 20:23:34
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-01 20:16, DJ Abelson(R) pisze:

    > Do 4 sieci...

    Poniżej tez nie widzę żadnej konkurencyjnej taryfy dla Lyca.
    http://www.play.pl/pomoc/dokumenty/cenniki/#cennik-k
    arta

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!

  • 5. Data: 2013-10-12 01:37:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Do 4 sieci...

    Tak, na rozmowy do wszystkich sieci (łącznie ze stacjonarnymi) możesz
    wydać maksymalnie 29 zł, a spokojnie nawet mniej

  • 6. Data: 2013-10-12 02:16:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    DJ Abelson(R) <h...@s...org> wrote:
> [...]
    > Po dwóch dniach wymiany maili z BOK, kod raz działa raz nie.
    > Jednak w taryfie bez netu za 29 zł nie ma to znaczenia, bo i tak przyślą

    Podstawowy problem z Lycamobile polega na tym, że nie jest to operator, a
    twór marketingowy. Oferty zmieniają się tam z prędkością światła, a obsługa
    nigdy nie wie, czy konkretna będzie przedłużona na następny miesiąc czy też
    nie.
    Obserwując ich ofertę od początku odnoszę wrażenie, że wewnątrz firmy
    obowiązuje kult frachtu: ktoś (nie za bardzo wiadomo kto) zsyła im te
    oferty (często z opóźnieniem), a oni wszyscy przyjmują je za dobro
    najwyższe ;-)
    Poza tym w całej Europie Lyca traktowana jest jako oferta przede wszystkim
    skierowana do niewykształconych emigrantów, którzy nie radzą sobie rady z
    językiem i nie są w stanie znaleźć lepszej oferty.

    Poza tym brak jest jakichkowliek regulaminów promocji, cenników itp. co nie
    wywołuje wrażenia poważnego partnera. Dziś jest,jutro go nie ma.

  • 7. Data: 2013-10-12 19:08:34
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-12 02:16, Maciej Bebenek pisze:
    Dziś jest,jutro go nie ma.

    Tak jak HGW ;P
    Jednak oferta jest jasna i konkurencyjna. Reszta to spekulacje.

    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!