eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLuzy zaworoweRe: Luzy zaworowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.or
    g!reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Luzy zaworowe
    Date: Sat, 22 Jan 2022 22:23:31 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 36
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <ss90v4$1kop$1@gioia.aioe.org>
    <61e8258e$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <ssc5ur$e7p$2@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1> <ssglpi$s1j$2@gioia.aioe.org>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="9030cf975e75867834a04aa007548e06"; logging-data="9510";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+nfROfZkJgr7UmfB/06nkv5TNTwyn/W8A="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:U4HR+aefHCogsuQHOgMPDGF5IsE=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700818
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:ssglpi$s1j$2@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > A w kilku słowach jakby miała wyglądać sama naprawa w własnym
    > zakresie, ew jakiś link?

    Odkręcamy wałek rozrządu. Równomiernie popuszczamy śruby.
    Wymieniamy popychacze. Jedni moczą je w oleju. Inni wyciskają olej
    imadłem. Przykręcają wałek rownomiernie. Obejmy na te same
    miejsca w tym samym kierunku. Odczekują godzinę. Kręcą wałem.
    Przeżegnają się i odpalają silnik.


    Czy w ogóle warto się za to brać?

    raczej nie, lepiej zwalić na mechanika ryzyko

    zasadzki
    -kupienie podróbek renomowanych
    -drogie orginały w ASO
    -uszczelniacz wałka nowy cieknie
    -przeoczenie właściwego problemu stuka tłok lub zawów
    -koszt zakup klucza dynamometrycznego do obejm

    główna zasadzka wszystko zrobione gites majonez
    a nowe popychacze są głośniejsze niż fabryczne.
    powrót do starych, reklamacja w sklepie.


    https://www.youtube.com/watch?v=WsT_jKD4q8o

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: