    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lutowanie na paste
    Date: Sat, 7 Nov 2009 06:53:34 -0600

    "CHeE" <g...@g...home.pl> wrote in message
    news:4af4ac23$1@news.home.net.pl...

    > A po co klej w fabryce i dobrym piecu na boottom ustawia sie temperature
    > 185 a na top czyli aktualnie lutowanej 220 i wszystko sie trzyma jak
    > powinno. Zreszta juz raz polutowane nie odpadaja w 220 jesli nie sa to
    > ciezkie elementy.

    Jak sa równiez komponenty przewlekane to klei sie, bo nie da sie
    inaczej - przeciez musisz roztopic dolna cyne na fali dla przewlekanych!

    A tu opis metody po angielsku dla amatorów ze strony Elektrora:
    http://www.elektor.com/news/double-sided-soldering-i
    n-the-elektor-reflow-oven.1075515.lynkx?referer=rss

    > Pierwszy raz jak przeczytalem ten post to uznalem ze to spam ale pozniej
    > doszlem do wniosku ze to jakis idiota.

    No i po co takie epitety? Co starasz sie osiagnac w taki sposób?