  • Data: 2013-06-25 18:12:55
    Temat: Re: Lustro do parkowania?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 18:03:06 +0200, ToMasz napisał(a):
    > wiem gdzie można kupić kamere (wielkości 3/4 paczki zapałek) z odbiciem
    > lustrzanym za ok 50zł i monitor do tej kamery za 70zł. Ceny z przesyłką

    Trochę nie bardzo - ma to działać na zewnątrz :)
    Chodzi o coś takiego (ascii-art dla czcionki fixed) jak poniżej.
    Na samej górze jest garaż, wjeżdża się od dołu - zaś z lewej strony jest
    wąska kicha na jeszcze jedno auto. Żeby wjechać nie przycierając lewym
    bokiem w końcówkę bramy (B) ani prawą częścią zderzaka w ścianę (X),
    trzeba się sporo nagimnastykować. Najlepiej jest stanąć jak najbliżej X,
    żeby nawet bez zamykania bramy można było w miarę wygodnie wysiąść.

    I o ile w miarę łatwo się kontroluje lewy bok, to wymierzenie idealnie
    blisko X jest trudne. Właśnie gdzieś nad "X" bym chciał umieścić takie
    lustro by dobrze było widać czy przyszoruję zderzakiem o ścianę czy nie.

    | |
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
    \
    \
    \
    \
    \
    BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB |
    | |
    | |

    > PS ja wjazd do wąskiej bramy zabezpieczyłem "szynami" z kątowników. w
    > jedną z szyn muszę trafić kołem. ułatwia mi to lustro ale 120x60cm. w
    > mniejszym niewiele było widać.....

    Tu chodzi tylko o dostrzeżenie czy między zderzakiem a ścianą jest jeszcze
    przestrzeń. Wydaje mi się, że powinno być w miarę łatwe do dostrzeżenia...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944