  • Data: 2013-04-24 12:21:42
    Temat: Re: Lusterka "martwe pole"
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 04:06:35 UTC+2 użytkownik K2 Corona Alstare 1000R
    napisał:
    > połaczenie kombiaka dainese i kasku schubert uniemożliwia pełny
    >
    > obrót głowy, kask haczy o naramiennik.

    masz krótką szyje po prostu.

    > ludzkie oko
    >
    > potrzebuje 4.2msec,

    do czego potrzebuje to oko tych 4,2 ms?

    > myślę że przy prędkości 200km/h to jakieś 2,3 metra(

    200 km/h to jakieś okolo 60 m/s, czyli 1 metr robisz w 1/60 sekundy i trwa to okolo
    14 ms.

    > liczę w głowie, mogę się mylić

    ja tez policzylem w glowie.

    > za 4 klatką dotrze do ciebie cien

    acha mówisz że te 4,2 ms to bezwładność oka?
    No, jest taki efekt ze obrazy o czestosci powyzej 25 klatek na sekunde czyli po 40 ms
    wyswietlania obrazu zlewaja sie w ruch, ale to wynika z czasu przez jaki oko
    zapamietuje obraz it to są dziesiąte sekundy.
    Nie jest szybkosc zauwazania przez mozg zmian w obrazie, wzrok to to dosc
    skomplikowany mechanizm - oczy widzą jedno a mozg i tak to falszuje.

    > porshe które Ci właśnie wjechało w d.u.p.e

    prosiak w dupie?
    bezsensu.

    KJ