  • Data: 2011-09-13 19:25:52
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    news:op.v1rgzrme1cvm6g@lap...

    > A tak głupio spytam dopasowałeś falowo te ścieszki?
    > bo może miałeś odbicie na wejściu i dlatego tyle gubiłeś paczek.

    Powiem tak - były lepiej dopasowane niż te skręcone skrętki ze zdjęcia :-)

    Ale faktem jest, że nie robiliśmy tej płytki w trybie "controlled
    impedance".
    Dopiero poprawka płytki, skrócenie ścieżek o 5cm, wstawienie między nie
    i wokół nich masy plus dopasowanie długości aby były takie same długie
    naprawiło Ethernet i zaczął pewnie chodzić na 100Mbps.