  • 11. Data: 2015-11-17 21:56:16
    Temat: Re: Lumie i Windows 10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 16:53, RadoslawF pisze:
    > Poszukał bym audycji na torrentach czy innym modnym dzisiaj medium.

    Odpada.
    Na razie czekam aż Team Viewer będzie na WP przesyłał dźwięki systemowe
    tak jak na Androidzie. (tu wychodzi kolejna ułomność WP)
    Słucham audycji przez zdalny pulpit z PCeta.
    Wiem że to dziwne ale mogę sobie na to pozwolić :-)

  • 12. Data: 2015-11-18 13:04:23
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 09:17, z pisze:

    > Tak przy okazji.
    >
    > Przydałaby się przeglądarka internetowa w dokładnie takim samym trybie
    > jak PC. Chodzi mi o słuchanie audycji z archiwum pewnego radia (z
    > reklamami oczywiście) Wersje mobilne wymuszają płacenie abonamentu bez
    > reklam :-)

    No nie fajnie, myślałem, że na nowych systemach Win "Phone" działają
    standardowe przeglądarki w sposób nie odbiegający bardzo od desktopu.

    To już mniej więcej wiadomo dlaczego ten system jest tak mało popularny.

    Janek

  • 13. Data: 2015-11-18 13:11:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 13:04, Jan Drawski wrote:

    > No nie fajnie, myślałem, że na nowych systemach Win "Phone" działają
    > standardowe przeglądarki w sposób nie odbiegający bardzo od desktopu.
    >
    > To już mniej więcej wiadomo dlaczego ten system jest tak mało popularny.

    Wiele osob nie wymagajacych wychodzenia poza podstawowy szablon dziala
    nakreslony przez MS bedzie zadowolona: za stosunkowo nieduze pieniadze
    dostaja prosty w obsludze telefon udajacy szybkie dzialanie. Jednak w
    przypadku bardziej nietypowych potrzeb pojawia sie sporo betonowych scian.

  • 14. Data: 2015-11-19 20:29:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 13:04, Jan Drawski pisze:
    > To już mniej więcej wiadomo dlaczego ten system jest tak mało popularny.

    Chwila aż sprawdzę ale chyba na wszystkich systemach mobilnych to tak
    działa.
    Chodzi mi o np. Radio tok fm.
    Nie da się wejść normalnie do odtwarzania audycji archiwalnych tylko
    wali komunikatem zainstaluj aplikację. A aplikacja wali komunikatem
    zapłać 10 zł/mies.

    PS. Sprawdziłem w przeglądarkach na 3 systemach. Niby da się wejść i
    odtworzyć audycję.
    Pojawia się czarne okno że niby reklama i można czekać do usranej...
    Dzieje się tak samo na każdym z systemów mimo wersji "na komputer"
    Bardzo łatwo natomiast można wybrać aplikację i potem już z górki wrzuć
    monetę.
    Psipadek? :-)

    PS. Znalazłem lukę w aplikacji na WP. Można wejść do poprzednich numerów
    audycji jeśli są w planach w dzisiejszej ramówce.
    To chyba przeoczenie programistów. Ciiiiii :-)
    Na androidzie i ios tak się nie da :-)

    Przewaga WP :-)

  • 15. Data: 2015-11-19 22:33:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2015 20:29:43 +0100, z napisał(a):
> [...]
    > Dzieje się tak samo na każdym z systemów mimo wersji "na komputer"
    > Bardzo łatwo natomiast można wybrać aplikację i potem już z górki wrzuć

    IMO - taki czesciowy.
    To czarne okienko to flash z reklamami. A strona czeka az sie reklama
    odworzy.

    Na mobilkach nie doczeka, bo flasha nie ma. Jakby byl, to by moze
    poszlo dalej. A dalej kolejny flash-odtwarzacz.
    Trzeba sprobowac na Symbianie.

    Nokia C6 tez sobie nie radzi - nie wiem - za slaba, czy
    niekompatybilny flash.

    J.

  • 16. Data: 2015-11-19 23:20:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > poszlo dalej. A dalej kolejny flash-odtwarzacz.
    > Trzeba sprobowac na Symbianie.
    >
    > Nokia C6 tez sobie nie radzi - nie wiem - za slaba, czy

    Mozna jeszcze pokombinowac jesli pytajacy ma czas i zapal:
    ? Flash player
    Get the best gaming and video experience with Adobe Flash Player for
    Android support on Dolphin Browser only, which you cannot have in
    Chrome, Opera or UC.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.m
    geek.TunnyBrowser

  • 17. Data: 2015-11-20 08:23:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 23:20, atm pisze:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.m
    geek.TunnyBrowser

    Dzięki.
    Wiedziałem że mobilnie będzie inaczej ale żeby aż tak się wku...
    Nie dość ekrany malusienkie, ładować trzeba co pół dnia ...:-)

    A tak przy okazji.
    Tych plików z tego flasha nie da się jakoś pobrać/wydłubać na pececie?

  • 18. Data: 2015-11-20 15:31:36
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Get the best gaming and video experience with Adobe Flash Player for
    > Android support on Dolphin Browser only, which you cannot have in

    Kombinuję. kombinuję i zero efektu :-(

  • 19. Data: 2015-11-20 17:31:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >A tak przy okazji.
    >Tych plików z tego flasha nie da się jakoś pobrać/wydłubać na

    Pewnie sie da. Masz tam cos takiego
    <object style="visibility: visible;"
    data="//images.fm.tuba.pl/audycje/swf/pro_podcasts-p
    -v4.swf"
    type="application/x-shockwave-flash" id="player" height="50"
    width="620">
    <param value="always" name="allowscriptaccess">
    <param value="transparent" name="wmode">
    <param value="countSong=31759 &amp;
    filename=00/00/03/17/59.mp3 &amp;
    time=600 &amp;
    name=Czy unijny [....]&amp;
    fileServer=http://storage.tuba.fm/load_podcast/ &amp;
    callback=podcastsCallback &amp;
    event=podcastsCallback &amp;
    volume=80" name="flashvars">
    </object>

    No i trzeba szukac dalej :-)

    J.

  • 20. Data: 2015-12-07 22:19:18
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-11-16 17:09, ...:::WISKOLER:::... <j...@b...rh> wrote:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    > s...@9...xxx.inva
    lid naskrobał(a):

    > [ciach wypociny "szczocha"]
    >
    > Jak tego imbecyla wyciąć w regułach żeby mi nie wyskakiwał co i raz z KF-a?
    > Ma ktoś pomysł?

    Po Path? Na moim serwerze na szczęście administratorzy poblokowali
    trochę takich serwerów skąd przychodziło wyjątkowo dużo takiego
    "contentu".