  • 131. Data: 2012-10-18 20:00:16
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    news:k5p9nj$t7i$3@dont-email.me...

    > Nie, zauważam jedna ze nie rozumiesz moich argumentów.

    Rozumiem. Jak testy czy porównania wskazują zalety iphona, to są dla Ciebie
    prawdziwe, rzetelne, obiektywne. Jak wykazują jego wady, to są subiektywne,
    naciągane, wyolbrzymione, albo nawet nie istnieją.

    To Twoja stała taktyka, którą wszyscy już tu znają. Łudziłem się, że sam to
    zauważysz, niestety jak widać nie jesteś w stanie wyciągać wniosków i sam
    nie rozumiesz jakie bzdury wypisujesz. Czyli wszystko po staremu.

  • 132. Data: 2012-10-18 20:12:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > Rozumiem. Jak testy czy porównania wskazują zalety iphona, to są dla
    > Ciebie prawdziwe, rzetelne, obiektywne. Jak wykazują jego wady, to są
    > subiektywne, naciągane, wyolbrzymione, albo nawet nie istnieją.

    Czyli nie rozumiesz.

    > To Twoja stała taktyka, którą wszyscy już tu znają. Łudziłem się, że sam
    > to zauważysz, niestety jak widać nie jesteś w stanie wyciągać wniosków i
    > sam nie rozumiesz jakie bzdury wypisujesz. Czyli wszystko po staremu.

    Zrozum, ze juz to tlumaczylem. Mam sie powtarzac?

    W skrócie:

    - jak mowisz "lepsze" lub "najlepsze" to musisz podac kryteria oceny lub
    muszą one jasno wynikac z kontekstu.

    - dwa różne porównania mogą dać dwu różnych liderów bo dobór kryteriów
    oceny co lepsze od tego czy tamtego jest doborem subiektywnym

    - to ze telefon ma najlepszy aparat nie jest równoznaczne ze stwierdzeniem
    ze jest najlepszym telefonem

    - można w końcu tendencyjnie dobrać kryteria oceny i pokazać że wyrób
    konkurencji nie nadaje się do niczego bo ma jakąś nieistotną dla większości
    prawdziwych użytkowników wadę, ktora widoczna jest tylko w specyficznych
    warunkach...

  • 133. Data: 2012-10-18 20:31:08
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > większości
    > prawdziwych użytkowników wadę, ktora widoczna jest tylko w specyficznych

    O tym właśnie pisałem. Jak Ci nie pasuje wynik, to stwierdzasz że kryteria
    zostały dobrane tendencyjnie i go odrzucasz. To nic, że taki test ma
    określoną metodykę, ileś modeli zostało w taki sam sposób sprawdzone. Jeżeli
    Twój obiekt kultu wypadł blado, wystarczy zanegować wynik lub stwierdzić, że
    dany parametr jest nieistotny i świat staje się piękniejszy. Ciekawe, że
    takich samych standardów nie stosujesz, kiedy chodzi o konkurenta Twojego
    gadżetu. Wtedy nie potrzebujesz dowodów, testów, porównań, po prostu
    przyjmujesz to jako oczywistość, wystarczy Ci "niezkazitelna reputacja" tego
    kto stwierdzi, że konkurencja nie jest lepsza. Nieważne, że nie jesteś w
    stanie podać żadnych przykładów, potwierdzających to twierdzenie. Wystarczy,
    że jest to zgodne z linią Twojej wiary. Taki jest poziom Twoich argumentów.

  • 134. Data: 2012-10-18 20:49:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > potwierdzających to twierdzenie. Wystarczy, że jest to zgodne z linią
    > Twojej wiary. Taki jest poziom Twoich argumentów.

    A teraz siegnij do poczatku watka i zerknij na dobor kryteriow
    porownawczych miedzi Lumnia 920 i iPhone5 a zrozumiesz pewnie dlaczego
    nazywam je tendencyjnie dobrane...

  • 135. Data: 2012-10-18 20:56:22
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > A teraz siegnij do poczatku watka i zerknij na dobor kryteriow
    > porownawczych miedzi Lumnia 920 i iPhone5 a zrozumiesz pewnie dlaczego
    > nazywam je tendencyjnie dobrane...

    Śledzę ten wątek od początku. I pamiętam, że podawane były w nim również
    inne testy, które też zanegowałeś. I pamiętam również, że mimo kilku próśb
    atm nie znalazłeś fotek potwierdzających twierdzenia organizacji o
    "niezkazitelnej reputacji".
    To tyle o Twoim obiektywizmie i argumentacji.

  • 136. Data: 2012-10-18 21:42:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > Śledzę ten wątek od początku. I pamiętam, że podawane były w nim również
    > inne testy, które też zanegowałeś.

    nie negowałem testów tylko uznanie cechy jako ważnej lub nieważnej.

    > I pamiętam również, że mimo kilku próśb atm nie znalazłeś fotek
    > potwierdzających twierdzenia organizacji o "niezkazitelnej reputacji".
    > To tyle o Twoim obiektywizmie i argumentacji.

    Słuchaj, a czemu uważasz ze ja tu mam komuś szukać jakichś fotek? Sadzisz,
    że ktoś mi tu za usługi płaci?
    Ja nigdy nie twierdziłem że jestem obiektywny jeśli chodzi o lubienie
    czegoś czy nielibienie... Skąd u Ciebie takie niedorzeczne pomysły??

  • 137. Data: 2012-10-18 21:58:28
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Słuchaj, a czemu uważasz ze ja tu mam komuś szukać jakichś fotek? Sadzisz,
    > że ktoś mi tu za usługi płaci?

    He, he, he... Stały unik Pszemola... Piszesz głupoty, nie masz na nie
    poparcia, a jak Cię przycisnąć, to piszesz teksty w powyższym stylu.
    Żałosne.

    > Ja nigdy nie twierdziłem że jestem obiektywny jeśli chodzi o lubienie
    > czegoś czy nielibienie... Skąd u Ciebie takie niedorzeczne pomysły??

    Znasz znaczenie słowa obiektywizm? Najwyrażniej nie. Doucz się.

  • 138. Data: 2012-10-18 22:54:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > He, he, he... Stały unik Pszemola... Piszesz głupoty, nie masz na nie
    > poparcia, a jak Cię przycisnąć, to piszesz teksty w powyższym stylu. Żałosne.

    Daj spokój z okresleniami tupu "przycisnie". Nie czuje sie przycisniety!
    Podalem link do artykulu w gazecia powolujacej sie na raport organizacji
    ConsumerReports, ktora wskazala SGSIII i MAXX jako smartfony majace ten sam
    problem z aparatem foto co iPhone5.
    Nie obiecywalem nikomu, ze dam mu zdjecia!
    Sam chetnie bym je zobaczyl...

    Wiec o jakich unikach piszesz?

    > Znasz znaczenie słowa obiektywizm? Najwyrażniej nie. Doucz się.

    Takim tonem to porozmawiaj sobie z jakims kolega, nie ze mna, ok?

    Doskonale znam znaczenie tego slowa i dlatego zdaje sobie sprawe ze swojego
    naturalnego dla nas wszystkich braku obiektywizmu.

  • 139. Data: 2012-10-19 08:11:39
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > sam
    > problem z aparatem foto co iPhone5.
    > Nie obiecywalem nikomu, ze dam mu zdjecia!

    Powołałeś się na jeden artykuł stwierdzający: "SGSIII i MAXX jako smartfony
    majace ten sam
    problem z aparatem foto co iPhone5". Jeden. Nawet nie podający przykładu.
    Traktujesz go jako prawdę objawioną, bazując na "nieskazitelnej opinii"
    organizacji, a odrzucasz inne informacje wskazujące niedoskonałości Twojego
    obiektu kultu jako stronnicze i hejterskie.

    > Takim tonem to porozmawiaj sobie z jakims kolega, nie ze mna, ok?

    Nie, nie ok. Ja nie mam tak niedouczonych kolegów.

    > Doskonale znam znaczenie tego slowa

    Gdybyś rozumiał, to nie zestawiałbyś tego określenia w jednym zdaniu ze
    słowem "lubię", które jest subiektywne (szczególnie w taki sposób jak to
    zrobiłeś).
    Chyba, że wreszcie przyznajesz się do fanbojstwa i wyznawcy wiary apple,
    która uniemożliwia jakikolwiek obiektywizm w dyskusjach o ogryzku i
    konkurencji.

    i dlatego zdaje sobie sprawe ze swojego
    > naturalnego dla nas wszystkich braku obiektywizmu.

    Mów za siebie.

  • 140. Data: 2012-10-20 00:40:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > organizacji, a odrzucasz inne informacje wskazujące niedoskonałości
    > Twojego obiektu kultu jako stronnicze i hejterskie.

    I Ty masz z tym problem, bo?

    > Nie, nie ok. Ja nie mam tak niedouczonych kolegów.

    No cóż, ja braków wychowawczych za Twoich rodziców nie zamierzam
    naprawiać... Po raz kolejny próbujesz mnie obrazić nazywając mnie
    niedouczonym, a więc kończymy na tym.