  • 121. Data: 2012-10-18 13:47:56
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-18 13:38, Pszemol wrote:

    > Widze ze nie przeczytales artykulu jaki tu komentuje.
    > Te dwa telefony zostaly wymienione tam przez Consumer Reports jako
    > posiadające tę samą wadę co iPhone5.

    Ok, ale gdzie sa zdjecia? W sieci ich nie widac.
    Mowimy caly czas o purple haze.

  • 122. Data: 2012-10-18 14:31:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ok, ale gdzie sa zdjecia? W sieci ich nie widac.
    > Mowimy caly czas o purple haze.

    Pytaj o to testerow z CustomerReports, sam chętnie zobaczę.

  • 123. Data: 2012-10-18 15:01:36
    Od: atm <...@v...pl>

    > Pytaj o to testerow z CustomerReports, sam chętnie zobaczę.

    Sorry, ale nie wierze im na slowo.

  • 124. Data: 2012-10-18 15:37:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-18 13:38, Pszemol pisze:

    > Widze ze nie przeczytales artykulu jaki tu komentuje.
    > Te dwa telefony zostaly wymienione tam przez Consumer Reports jako
    > posiadające tę samą wadę co iPhone5.

    Ale rozumiesz, że KAŻDY układ optyczny posiada wadę w postaci flary czy
    nie jesteś w stanie? Leica Noctilux TEŻ ma flarę, choć kosztuje tyle co
    duża paczka jabcoków. Po to są powłoki antyodblaskowe i wyrafinowane
    konstrukcje żeby ją zminimalizować. Nie usunąć.
    Można było wziąć dowolny telefon i flarę znaleźć. Tyle że NIE NA TAKĄ
    SKALĘ I BEZ PURPUROWEGO ZAFARBU.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 125. Data: 2012-10-18 15:42:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Sorry, ale nie wierze im na slowo.

    Nikt Cie do wiary w cokolwiek zmuszał nie będzie :) Nawet ateistą możesz
    być, jeśli o mnie chodzi :)

    Powiem tylko że ta organizacja robi duze pieniądze na róznego rodzaju
    testach porownawczych i raportach gdzie niezkazitelna reputacja jest
    podstawą biznesu. Nie sądzę aby ryzykowali bankrupcy dla fioletowej
    poświaty w iPhone...

  • 126. Data: 2012-10-18 15:59:20
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > testach porownawczych i raportach gdzie niezkazitelna reputacja jest
    > podstawą biznesu. Nie sądzę aby ryzykowali bankrupcy dla fioletowej

    Aż się zachłysnąłem ze śmiechu... Kilka dni temu twierdziłeś, że testy i
    porównania, które Ci niektórzy podrzucali jako argumenty są niewiarygodne,
    bo można manipulować doborem badanych parametrów. I nie przekonywało Cię, że
    dla tych testów te parametry były wyraźnie określone i opisane. Teraz
    wystarczy Ci reputacja organizacji i dowodów na ich twierdzenia nie
    potrzebujesz. Zauważasz pewną niekonsekwencję?

  • 127. Data: 2012-10-18 15:59:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-18 15:42, Pszemol wrote:

> [...]
    > testach porownawczych i raportach gdzie niezkazitelna reputacja jest
    > podstawą biznesu. Nie sądzę aby ryzykowali bankrupcy dla fioletowej

    Zapewne dobrze prawisz ;]
    Tyle, ze mozna ta argumentaje zastosowac rowniez do innych, Apfel Inc
    taki na przyklad nie ryzykowalby swojej pozycji wypuszczajac na rynek
    nowy model, ktory w wielu przypadkach bedzie obskrobany juz w pudelku,
    latwo bedzie sie rysowal a aparat bedzie mial purpurowy zafarb.
    Co wiecej, w przypadku tej firmy nie mozna wierzyc nawet w to co sie
    widzi, porownujac keynote z rzeczywistoscia.

    Do tej pory nie udalo mi sie znalezc zadnego zestawiania w sieci, na
    ktorym ten zafarb pojawilby sie w produktach konkurencji. Nie upieram
    sie, ze go nie ma ale byloby milo zobaczyc fizyczny dowod.

  • 128. Data: 2012-10-18 18:11:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > nowy model, ktory w wielu przypadkach bedzie obskrobany juz w pudelku,
    > latwo bedzie sie rysowal a aparat bedzie mial purpurowy zafarb.

    No wlasnie ze nie jest to to samo. Podejrzewasz ze nie ma zdjec zrobionych
    SGSIII lub MAXXem Motoroli z fioletowym zafarbem... A ja sądze ze
    ConsumerReports nie napisaloby czegos takiego bo straciliby totalnie zrodlo
    kasy. Zauwaz ze nie czytalismy platnego raportu dostepnego dla
    subskrybentow, czytalismy notatke w jakiejs gazecie ze ConsumerReports to
    czy tamto.
    Zamiast posadzac firme o nieuczciwosc trzeba sie przejsc do jakiejs
    ksiegarni/biblioteki, odszukac ten raport a moze sie zdjecia znajda.

    Co do zadrapanych iPhone5 juz w pudelku to jeszcze nie widzialem na ten
    temat raportu z pierwszej ręki, na razie same plotki. Egzemplarz wystawiony
    do macania przez klientów w lokalnym dla mnie sklepie AT&T nie mial rys
    wiec obawiam sie ze to tylko plotki nieprzychylnych ludzi..

    > Do tej pory nie udalo mi sie znalezc zadnego zestawiania w sieci, na
    > ktorym ten zafarb pojawilby sie w produktach konkurencji. Nie upieram
    > sie, ze go nie ma ale byloby milo zobaczyc fizyczny dowod.

    I chcesz aby ktos Ci przyniosl ten raport do domu i rozlozyl raport z
    gazety na kolanach?

  • 129. Data: 2012-10-18 18:11:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > i opisane. Teraz wystarczy Ci reputacja organizacji i dowodów na ich
    > twierdzenia nie potrzebujesz. Zauważasz pewną niekonsekwencję?

    Nie, zauważam jedna ze nie rozumiesz moich argumentów.

  • 130. Data: 2012-10-18 19:48:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-18 18:11, Pszemol wrote:

> [...]
    > Zamiast posadzac firme o nieuczciwosc trzeba sie przejsc do jakiejs
    > ksiegarni/biblioteki, odszukac ten raport a moze sie zdjecia znajda.

    Zeby zobaczyc purpurowy zafarb z iP5 nie musialem chodzic do czytelni/
    biblioteki czy gdziekolwiek indziej. Oczekuje, ze ten sam efekt zobacze
    w ten sam sposob. Poki co nic na to nie wskazuje:
    http://www.itproportal.com/2012/10/01/purple-flare-t
    est-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s-iii-vs-htc-one-s/

> [...]
    > do macania przez klientów w lokalnym dla mnie sklepie AT&T nie mial rys
    > wiec obawiam sie ze to tylko plotki nieprzychylnych ludzi..

    Tak, wielu jest wokol malkontentow, ciekawe ile dostal Linus z TechTips
    za szkalowanie imiania tej dobrej marki, choc z drugiej strony wygladal
    na bardzo zadowolonego posiadacza iP4. Nie, nie musisz udawac sie do
    czytelni/biblioteki, wystarczy poszukac na YT.

    > I chcesz aby ktos Ci przyniosl ten raport do domu i rozlozyl raport z
    > gazety na kolanach?

    Nie, chce zobaczyc zdjecie w sieci, tam gdzie widzialem zafarb iP5.
    Ja wiem, ze sprzedaz konkurencji nie umywa sie do sprzetu Apple ale
    chyba sprzedal sie wiecej niz jeden egzemplarz i moze komus udalo sie
    zlapac troche fioletu w obiektyw? Halo!!! Ma ktos troche tego
    fioletowego ze Sloncem na jednym obrazku??
    Podrzuccie cos bo bede musial sie kopnac do Archiwum X, zeby to zobaczyc ;]