  • 91. Data: 2012-10-15 23:31:25
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:507c5f32$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ufff.
    > Pozostał jeszcze aparat i anodyzowane aluminium.

    :-)

    Dlaczego tak bardzo Ci zależy na tym, aby mnie do czegoś przekonać?

  • 92. Data: 2012-10-16 00:13:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > :-)
    >
    > Dlaczego tak bardzo Ci zależy na tym, aby mnie do czegoś przekonać?

    Wielka radość następuje z powodu każdego nawróconego grzesznika :-P

  • 93. Data: 2012-10-16 00:18:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 15 Oct 2012 19:46:44 +0200, Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > Bzdura.

    Uscislajac -- zalezy od producenta. O ile tak ma nawet glupi huawei
    8500, to Xperie z Andkiem 2.* niestety nie mialy, dopiero po upgradzie
    do Androidow 4.x.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 94. Data: 2012-10-16 00:29:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Wielka radość następuje z powodu każdego nawróconego grzesznika :-P

    :-))

    Jeszcze gdyby mnie on próbował nawrócić z jednego kościoła na ateizm...
    Nawet by mi się ten trend spodobał :-)
    Ale on mnie próbuje ciągnąc z kościoła applowskiego do kościoła
    androidowego!

    Hmm....
    Może dziś się wybiorę do sklepu AT&T i pomacam tego niesławnego iPhone5?

  • 95. Data: 2012-10-16 01:33:45
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > androidowego!
    >
    > Hmm....
    > Może dziś się wybiorę do sklepu AT&T i pomacam tego niesławnego iPhone5?

    Moze bedziesz mial okazje ujrzec green glow:
    http://au.ibtimes.com/articles/394177/20121015/apple
    -iphone-5-ios-green-glow.htm#.UHycLoZHjGA
    Jest to doskonale dobrane uzupelnienie wczesniej znanego efektu - purple
    haze. Oba efekty wraz z light leak tworza wspaniala kompozycje
    zapewniajaca uzytkownikowi wrazenia nieosiagalne na konkurencyjnych
    smartfonach ;]

  • 96. Data: 2012-10-16 02:07:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5i6gr$lrj$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > haze. Oba efekty wraz z light leak tworza wspaniala kompozycje
    > zapewniajaca uzytkownikowi wrazenia nieosiagalne na konkurencyjnych

    Wybrałem się dziś rowerkiem do sklepu AT&T ...
    Miałem iPhone 5 w ręce. Niestety tylko był czarny do pomacania...

    Na smyczy przypięty do reklamy, ale włączony i do netu podłączony.
    Jest wyraźnie lżejszy i cieńszy od mojego iPhone4, ekran niezauważalnie
    jaśniejszy, bardziej biały niż mój "wyświecony" już pewnie, roczny iPhone4.
    Stojąca obok SGSIII wyraźnie ciemniejszy ekran, mimo że jasność na max.

    Rzeczywiście aplikacja mapowa nie jest w stanie prostych rzeczy
    zrobić jak korekcja pisowni - google maps w iPhone4 w przypadku
    literówki wyskakuje z okienkiem typu "Did you mean .... ?" i tam
    jest zwykle korekcja a tu - kicha, nie znaleziono ulicy bo wpisałem
    dwa wyrazy zlepione bez spacji. Na google maps taka literówka
    jest łatwo wychwytywana.

    Co do rysowania się obudowy - nie była porysowana, mimo że
    jest to egzemplarz wystawowy macany codziennie przez ludzi...
    Próbowałem zarysować paznokciem i oczywiście nie ma szans,
    więc to jakieś plotki...

    Aparat foto - widać na pierwszy rzut oka dużą poprawę sofware,
    szybciej ustawia się autofokus, generalnie "przesłona" nie trzyma
    na ekranie w napięciu gdy aplikacja aparatu "wstaje" jak w iP4...
    Widzę poprawę ale w sklepie niewiele dało się przetestować.

    Poszukam jakiegoś innego sklepu gdzie będzie można pomacać
    wersję białą to wtedy pobawię się dłużej - dziś czasu mało miałem.

  • 97. Data: 2012-10-16 07:49:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > :-))
    >
    > Jeszcze gdyby mnie on próbował nawrócić z jednego kościoła na
    > ateizm...
    > Nawet by mi się ten trend spodobał :-)

    "On" w sensie ja?

    > Ale on mnie próbuje ciągnąc z kościoła applowskiego do kościoła
    > androidowego!

    Ja? Na Androida? Skąd ten pomysł? Chyba w tym amoku epistolograficznym
    pomylili ci się interlokutorzy.

    > Może dziś się wybiorę do sklepu AT&T i pomacam tego niesławnego
    > iPhone5?

    Cyrograf już się skończył?

    JoteR

  • 98. Data: 2012-10-16 08:50:02
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-15, o godz. 17:29:09
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Jeszcze gdyby mnie on próbował nawrócić z jednego kościoła na
    > ateizm... Nawet by mi się ten trend spodobał :-)
    > Ale on mnie próbuje ciągnąc z kościoła applowskiego do kościoła
    > androidowego!

    W którym miejscu namawiałem Cię na Androida?

    Zdrówko

  • 99. Data: 2012-10-16 10:26:43
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-15 15:30, W pisze:
    > Animka wystukał, co następuje:

    > Cudownie, fajna hiper-kul strona, a teraz możesz mi wytłumaczyć co chciałaś
    > osiągnąć? (i jak wylazłaś z mojego killfile?!) Bo tam jakby nie patrzeć nie
    > ma wersji dla Windows Phone, jest co najwyżej Windows Mobile, ale to tak
    > jakby chcieć kupić system firmy Microsoft i iść do szklarza...

    Opera Mini Mobile też jest.
    Nie wiem kto ty jesteś, pewnie często zmieniasz nicki, ale własnie cię
    wrzuciłam do sedesu.

    --
    animka

  • 100. Data: 2012-10-16 11:19:22
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-12 14:31, Pszemol pisze:
    > Zaczynasz więc rozumieć czemu ta cała afera z odblaskami: aparat foto w
    > iPhone5 jest ogolnie dużo lepszy niż ten w Samsungu GSIII. Trzeba bylo wiec
    > zrobic szum wokół nieistotnego problemu występującego tylko w w bardzo
    > rzadkich i bardzo specyficznych sytuacjach przy robieniu zdjęć pod Słonce,
    > ktorych każdy doswiadczony fotograf unika aby odwrocić uwage ludzi od tego,
    > że iPhone5 robi lepsze zdjęcia od SGSIII w kazdej innej sytuacji:

    Sorry nie mogłem się powstrzymać. :-)
    Na znanych mi telefonach: SEk750, SEK800, SESatio nigdy czegoś takiego
    nie widziałem a pstrykam dużo, gdzie popadnie, pod słońce też, i przy
    złym świetle też (_porządny_ ksenon robi swoje) Nie ma tematu. Żałość :-)