    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Date: Fri, 12 Oct 2012 20:15:59 +0200

    W dniu 12.10.2012 o 07:49 Wojciech Sura <s...@s...op.pl> pisze:

    > Wyrzucisz pieniądze w błoto. Chciałem obejrzeć Win7.5 na przykładzie
    > L800, kupiłem w promocji podczas przedłużania abonamentu, wytrzymałem z
    > nią trzy dni, sprzedałem w komisie i wróciłem do Symbiana na C7. Mam
    > wrażenie, że z każdej funkcjonalności został usunięty pewien jeden
    > element, który wprawdzie nie uniemożliwia korzystania z tej
    > funkcjonalności, ale czyni ją mocno utrudnioną. Nie doszedłem do tego,
    > jak przewijać piosenki. Dodane stacje radiowe są zapisywane tylko jako
    > częstotliwości, a telefon nie ma RDSa (śmiech na sali), więc na liście
> [...]

    Ja potrzebuje fona do dzwonienia, smsowania, mailowania, mapowania, jako
    notatnik i terminarz co by się to synchronizowało z kompem, słuchania
    radia nieraz (arenagsm mówi że ma RDS), do rozkładu MPK i nieraz na szybko
    jakieś info znaleźć potrzebuje w necie. No i fotki też robię fonem..
    reszta mnie nie obchodzi, dawno już wyrosłem z innych rzeczy ;)

    Czy któraś z tych użyteczności jest do kitu w osiemsetce?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M