  • Data: 2012-10-12 19:40:11
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > No tak, nawigacja w N8 też pokazuje po chińsku, transmiter FM, którego
    > nie ma w iP5 też pewnie nie działa.

    I wracamy tu do tematu subiektywności wyboru istotnych dla mnie czy dla
    Ciebie kryteriów porównania.

    Ja nie widze żadnego zastosowania dla transmitera FM wiec to czy telefon go
    ma czy nie ma nie ma dla mnie znaczenua. Co innego tuner FM... Ale tez jest
    małoważny.

    Nawigacji różnych do iOS jest cała gama, więc to że wbudowana działać
    będzie kiepsko jeszcze jakis czas zanim ją poprawią też jest małoważne...

    > N8 kładzie na łopatki chłopaku tego iP5 w każdym calu.

    No jak sam widzisz, nie w każdym... Obydwa "cale" jakie podałeś są dla mnie
    bez znaczenia.