  • Data: 2014-04-04 14:07:03
    Temat: Re: Lukoil
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 13:47:36 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Ja tez widzialem demonstrantow strzelajacych do policji :-) No i nawet gdyby
    >
    > to nadal uwazasz, ze parlament moze odwolac prezydenta?

    > A to skad o tym wiesz? Bo o tym to nawet na Onecie chyba nie pisali...
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Tam nie idzie o żaden Krym ani biednych ludzi. O kasę idzie. Ale nie państwową tylko
    tą co sobie włodarze Ukrainy ukradli i zdołowali w formie różnej na Krymie. Kto wie
    czy tylko oni a czy czasami nie i polscy, niemieccy, angielscy politycy itd. A teraz
    jak to pod Rosją jest to upomnieć się nie można. Tyle lat kradli a ruski im jednego
    dnia zabrał. Normalnie wkurwili się do białości. I stąd ten siwy dym.