  • Data: 2010-08-26 10:35:33
    Temat: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jaki sposób? Od 2005 roku MUSI mieć FAP.

    widać w PL nie musi bo LIIPhII 2.0 dCi 150KM była w PL oferowana bez FAPu,

    > Jak nie ma, tzn. że został usunięty przez
    > poprzedniego właściciela.

    ale masz jakieś wsparcie?

    > Nie chcąc Cię martwić -- nie robi się tego wraz z:

    nie martwisz mnie, pracowałem w tej branży parę lat i wiem że nie ma okazji,
    a to, że kupuję auta w taki a nie inny sposób to znalezienie egzemplarza
    odpowiadającego stanem zajęło ...a chyba z rok, oczywiście cena zakupu tego
    auta była odpowiednia ale ja kupuję stan samochodu, a nie to co jest
    napisane w ogłoszeniu,
    ale jak masz ochotę możesz to auto obejrzeć w CKMK, a jak masz znajomych w
    ASO to np. po VIN-ie będziesz mógł sobie sprawdzić,

    brat