    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ludzie, czemu wy nie migacie
    Date: Wed, 5 Oct 2011 14:15:39 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-10-05 13:03, J.F pisze:

    >Dobrze, dobrze. Ja wiem, ze idiotów nie sieją i uważać trzeba.

    W tym przypadku to nie wiem czy nalezy pisac o idiotach, skoro to w
    zasadzie w ustawie napisane :-)
    Nie zna sie przepisow, zle interpretuje sygnaly - kto tu jest idiota ?
    :-)

    >>> minęły. Do tego ja mogę kogoś "omrygać" na okoliczność

    >Zdaje się, że wręcz przeciwnie - SM się ukróciło ostatnimi czasy,

    Moze w Ustce, ale w ciagu ostatnich dwoch tygodni widzialem dwa razy
    SM we wrocku, raz policje oraz w/w przypadek.
    Norma dawniej niemal roczna. Akcja "pazdziernik" ?

    >zresztą niech sobie wystawiają te FR na mieście. Suszyć im nie wolno.

    Zadna roznica jak dla mnie.

    > Ale przepraszam - co ma do tego milicja z pierwszego zdania ?
    Czasy proszę kolegi.

    >Bez jaj. Trochę inne realia były, nie była to też żadna walka z
    >ustrojem wprost.

    Realia byly akurat takie same - zapierd* sie przez wies, a potem
    pretensje do funkcjonariuszy, zamiast pomyslec o tych biednych
    dzieciach ktore noca chodza do szkoly, o tych furmankach ktore nie
    moga z zagrody wyjechac itp.

    >Nie wiem ile Ty pamiętasz, ale potrafili sobie
    >niezłe suszarkowanie robić z krzaków

    A teraz to niby nie ? W/w cztery przypadki to tez jakos tak sprytnie
    za krzakiem schowane.
    Formalnie to nawet nie, ale SM korzysta ze sprzetowych mozliwosci,
    trojnog odsuniety od drogi, jedziesz sobie, z boku krzaki i nagle
    widzisz ze krzaki sie koncza a na pustym miejscu jakies pudlo stoi.

    Hm, trzeba by instrukcje poczytac, moze cos pisza o kacie ustawienia
    :-)

    >i wcale nie byli chętni do wystawiania mandatów.

    Ludzcy byli, wykazywali sie zrozumieniem ... a w koncu wolisz 500 zl z
    punktami czy 50 zl bez punktow ? :-)

    >Czasem się pojawia,

    Ale to chyba bardzo rzadko, bo ja nie zauwazylem :-)

    J.