    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ludzie, czemu wy nie migacie
    Date: Wed, 05 Oct 2011 12:59:07 +0200

    W dniu 2011-10-05 12:47, Artur Maśląg pisze:

    > No cóż, tutaj ustawa tylko wyraźne wskazuje, jak można się zachowywać
    > w sytuacjach związanych z niebezpieczeństwem.

    A pkt. 2 Art. 29 to pies.
    Moze przeczytaj ta ustawe i nie udawaj ze nie widzisz co tam jest napisane.

    > Zależy od sytuacji.

    > Niech mnie szanownie cmoknie. Gdyby się taki trafił to niech udowadnia
    > w sądzie, że danie komuś wyraźnego znaku, że może pojechać jest
    > nadużywaniem sygnału świetlnego.

    O, uwazasz, ze ty mozesz sobie wybierac przepisy do ktorych sie bedziesz
    stosowal, a do ktorych nie, a inni tego nie moga?
    Ciekawe myslenie...

    > kiedy trafia się dość duża ilość baranów mających w poważaniu mnie
    > (nie tylko zresztą) i przepisy.

    No jak widac ty tez masz w powazaniu te przepisy... jestes baranem?
    oczywiscie ze tak.

    >Nie jestem złośliwy,

    Nie, w ogole :P

    > ale nie taki
    > jeden z drugim myśli, a jak nie,to niech łaskawie spotka się z
    > konsekwencjami swych zachowań. Może się jeden z drugim zreflektuje
    > na drugi raz...

    Moze za to "omryganie" tez cie kiedys dupna :>
    Ale nie to zebym byl zlosliwy.

    --
    Karolek