  • Data: 2010-11-04 13:29:42
    Temat: Re: LublinRing - (forward)
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-04 13:35, AZ pisze:
> [...]
    a-ambasadorem-projektu-pierwsze-wyscigi-juz-za-rok.h
    tml

    > Od jakiegos czasu krazyly info ze nitka jest juz wylana, cos czuje ze tego
    > toru to i do 2015 sie nie doczekamy, ile to juz lat?

    Gdzie krążyły ? Na MotoGP były na bieżąco informacje od Pejsera i było
    wiadomo że na razie grzęzną w papierkach.
    Sprawa jest na tapecie od 3 lat, 2 lata temu ruszyła. Co prawda pierwsze
    optymistyczne zapowiedzi Pejsera mówiły o zrobieniu nitki na
    maj-czerwiec 2009, co od razu mnie nieco rozbawiło :) ale tak czy siak
    mam nadzieję że jednak ten tor powstanie - oby jak najszybciej ale jak
    będzie za rok albo dwa to też dobrze.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj