    From: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lozysko glowki ramy?
    Date: Thu, 5 Mar 2009 14:56:48 +0100

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gool72$l5j$1@inews.gazeta.pl...
    > OGONek~ wrote:

    > Tam jest taka gowniana gumowa podkaldka.
    > Wywaliles ja? czy zastąpiłec aluminową?
    >
    > Bo moim zdaniem prawidlowe dokrecenie powoduje ze "wypływa"

    Cały mechanizm kontrowania luzowania sie tych 2 nakretek polega na tym ze
    górna jest dociśnieta od spodu do półki i poprzez blaszke łaczaca
    skrzydelkami obie nakretki nie powala sie luzowac tej dolnej która reguluje
    luz na łożysku główki. Ta gumowa przekladka jest po to zebyś mógł ustawic
    obie nakretki symetrycznie wzgledem siebie zeby skrzydelkami tej stalowej
    podkladki je połaczyć ze soba. Ważne jest zeby potem z dyza sila (z tego co
    pamietam 120Nm) dociagnac nakretke przykrecajaca z góry górna półkę. Wtedy
    system jest stabilnie zakontrowany bo ta blaszka jest zacisnieta pomiedzy
    górna półka i 2 spietymi nia nakrętkami. Moze zawile to wyjaśniłem ale mam
    nadzieje że poniewaz to widziales w naturze to bedziesz wiedzial o czy
    piszę.

    OGONek~