eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLozysko glowki ramy?Re: Lozysko glowki ramy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!not-for-mail
    From: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lozysko glowki ramy?
    Date: Thu, 5 Mar 2009 11:11:09 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <goo8fu$mp9$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <5...@s...googlegroups.com>
    <5...@s...googlegroups.com>
    <goo4t8$25l$1@news.onet.pl>
    <f...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: net.pbuk.pl
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1236247870 23337 194.181.196.26 (5 Mar 2009 10:11:10 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Mar 2009 10:11:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589487
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:f86f75f5-2434-458d-9093-4723a7e227a4@r36g2000vb
    p.googlegroups.com...
    > Dzieki za pomoc.
    >
    > Trzeba bedzie wybrac sie do jakiego mechanika.
    >
    > Ogolnie moze pomocna bedzie informacja iz zeszly sezon uczylem sie
    > jazdy wheelie ;)

    Trzeba je przede wszystkim spróbowac dokrecic i sprawdzic jaki to efekt
    przyniesie. Sam z tym walczylem w FJR-ce i moglbym juz z tego doktorat
    napisac. Mechanicy wszyscy mówili ze jest dokrecone i ze to stukaja tarcze.
    A tak naprawde to bylo niedokrecone lozysko glówki. Zauwazylem ze w
    fujarkach w wiekszosci jest ono za slabo dokrecone. W nowych z salonu tez.
    Trzeba je lekko dociagac i po klopocie. Niestety wymaga to chwili pracy -
    czyli zdejmowania gornej polki, dociagnbiecia, zlozenia, sprawdzenia i
    powtórzenia tego manewru przewaznie ze 4 razy az do uzyskania tego punktu
    gdy luz znika. Zadne klucze dynamometryczne w tym nie pomoga (zwlaszcza ze
    ciezko o taka pazurkowa przelotke). I nie nalezy sluchac "mechaników" którzy
    twierdza ze maja czucie w rece i ze wiecej nie mozna bo lozysko zniszczysz.
    Trzeba po prostu znalezc punkt w którym jest dobrze. Uprzedzajac odpowiedzi
    kolegów dodam ze zrobilem to juz w kilku motocyklach i do dzisiaj jezdza
    sprawne.

    Pozdrawiam

    ps. Jak zamierzasz wydziwiac motocyklem to wymien lozyska glówki na
    stozkowe.


    --
    OGONek~


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: