  • 1. Data: 2013-05-09 13:06:51
    Temat: Łożyska główki ramy VFR800A3
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    Cześć

    Może ktoś się orientuje ile są warte te łożyska z Larssona?
    http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTEwMDAzMw==
    Co to za firma MC i kto dla nich te łożyska robi bo chyba oni
    producentem nie są.
    A najlepiej jakby ktoś znał symbole odpowiedników SKF, Timkena albo
    polskich łożysk, które można by zastosować. Ewentualnie inne sprawdzone.
    Z FŁT widzę, że pasuje łożysko 32006XA, ale drugiego o średnicy
    wewnętrznej 26 nie mogę znaleźć. Jest tylko 32005X ale ma średnicę
    wewnętrzną 25.

    Z góry dzięki.

    Pawel

  • 2. Data: 2013-05-09 14:57:25
    Temat: Re: Łożyska główki ramy VFR800A3
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-09, pgalos <p...@U...interia.pl.USUN> wrote:

> [...]
    > Z FŁT widzę, że pasuje łożysko 32006XA, ale drugiego o średnicy
    > wewnętrznej 26 nie mogę znaleźć. Jest tylko 32005X ale ma średnicę

    Kupilem w Larssonie kiedys, MC tylko pakuje w srodku bylo japonskie NTN.
    Sprawdz napis na lozysku ale w tej cenie to pewnie tez bedzie NTN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-05-09 15:16:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-09 13:06, pgalos pisze:

    > Z FŁT widzę, że pasuje łożysko 32006XA, ale drugiego o średnicy
    > wewnętrznej 26 nie mogę znaleźć. Jest tylko 32005X ale ma średnicę
    > wewnętrzną 25.

    32005/26

    takie ma oznaczenie ale normalnie go nie dostaniesz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-05-10 08:13:48
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    W dniu 2013-05-09 14:57, AZ pisze:> Kupilem w Larssonie kiedys, MC tylko
    pakuje w srodku bylo japonskie NTN.
    > Sprawdz napis na lozysku ale w tej cenie to pewnie tez bedzie NTN.

    Wielkie dzięki. Miałem taką nadzieję, że to jakiś sensowny produkt.

    Pawel

  • 5. Data: 2013-05-10 08:16:58
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    W dniu 2013-05-09 15:16, Kuczu pisze:

    > 32005/26
    >
    > takie ma oznaczenie ale normalnie go nie dostaniesz.

    Dzięki.
    To jak można go dostać? Wiesz może?
    A w ogóle to czemu fabrycznie ładują do główki ramy łożysko kulkowe?
    Tańsze w produkcji czy jak?

    Pawel

  • 6. Data: 2013-05-16 16:21:16
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    W dniu 2013-05-09 15:16, Kuczu pisze:> W dniu 2013-05-09 13:06, pgalos
    pisze:

    > 32005/26
    >
    > takie ma oznaczenie ale normalnie go nie dostaniesz.

    Łożyska wymienione.
    Udało się zdjąć bieżnię dolnego łożyska ze sztycy bez uszkodzenia
    uszczelniacza przeciwpyłowego więc zdecydowałem, że nie będę kupował
    kompletu z Larssona. Kupiłem łożysko dolne Timkena, górne NTN, razem 140 zł.
    Dzięki Kuczu i AZ za pomoc.

    Pawel