  • Data: 2006-09-26 13:30:44
    Temat: Re: Logowanie polaczen - obowiazek
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Eee?
    > Art. 165 i 166. Wanna-be-providerom proponuję również lekturę działu VIII PT
    > pod tytułem "Obowiązki na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz
    > bezpieczeństwa i porządku publicznego".

    A wiesz, jestem świezo po kontroli z UKE i jak się okazuje, chyba jest sposób
    na obejście spraw związanch z tajna kancelarią, certyfikatami, itp. W/g
    interpretacji Pana Kontolera z UKE, łonabi nie mający wpisanego do rejestru
    przedsiębiorców telekomunikacyjnych obszaru działania pod nazwą cała
    Rzeczpospolta Polska, a tylko np. jedno czy dwa województwa, nie podlegają
    rygorom posiadania tajnych kancelarii i certyfikatów bezpieczeństwa.

    --
    TOM
    AS33868 MAN