  • Data: 2006-09-27 07:39:22
    Temat: Re: Logowanie polaczen - obowiazek
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytałem uważnie cały wątek nie myślałem że rozpętam taką dyskusje
    na temat dość jasny "czy logowanie z urzędu jest obowiązkowe".

    Z wypowiedzi wnika że NIE, więc jestem ciut spokojny, ale wypowiedz że
    "zaniedbałem obowiązki" i mogę być ukarany, hmmm.... za co jeśli nie mam
    obowiązku.

    Miałem kiedyś problemy z DDos na moje łącze przez ok 2 miesięcy
    walczyłem pisałem wniosek o przestępstwie i okazało się że TPSA też nic
    nie loguje tylko dopiero jak ktoś taki wniosek złoży i będzie nakaz z
    prokuratury.
    Z tego wynika że kto jest winien, ja jestem właścicielem nadanej mi
    klasy IP a TPSA nie jest ??

    Odpisałem na pismo że z tego okresu nie posiadam logów a adres podany
    jest adresem NAT który identyfikuje większość komputerów w mojej sieci.
    I bardzo mi przykro że nie mogę wskazać konkretnej maszyny z której był
    przeprowadzony atak czy cokolwiek.

    Michał Sz.