  • Data: 2006-09-26 09:07:34
    Temat: Re: Logowanie polaczen - obowiazek
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Drużbiński" <comnet@[no spam]cn.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ef961s$2486$1@link.cn.net.pl...
    > Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>
    > napisał(a) w wiadomości: ef8ptr$jk$...@a...news.tpi.pl

    > Nie rozumiem co w tym idiotycznego ? Możesz to wyjaśnić i sprecyzować ?

    > To ci policjanci chyba amatorzy. Masz sieć (fimrę) to za nią odpowiadasz.
    > Masz robić tak żeby było dobrze. Ja na miejscu policji zajrzałbym w RIPE
    > ustalił właściciela czyli Ciebie i tobie dobrał sie do d.... Wówczas nie
    > przysyłałbyś mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi byś wykopał logi.
    No
    > chyba, że chciałeś swiadomie kogoś kryć.

    Jesli logów NIE MA to ich nie wykopie spod ziemi - Boze czy naprawde tak
    trudno to zrozumiec? a twoje wnioski o swiadomym kryciu sa funta kłakow
    niewarte.
    BTW zeby komus dobrac sie do d...y potrzebne są dowody ktore policja
    przedstawi w sądzie. To ze ktos jest adminem w sieci z ktorej dokonano
    przestepstwa niczego nie dowodzi a juz na pewno nie mozna sie adminowi
    dobrac do d..y zarzucajac mu popelnienie przestepstwa.

    MaW