  • Data: 2009-06-17 14:16:51
    Temat: Re: Logo na 100% a tło
    Od: hazet <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:

    > Nie bardzo rozumiem, możesz rzucić linkiem? :)

    linka nie bardzo da rade ale naszkicowałem problem:
    http://img268.imageshack.us/img268/2233/logoyvv.png

    Te paski to tło które przechodzi pod logo (ma się rozszerzać na całą
    szerokość), logo zostało wycięte w miejscach gdzie są czerwone linie,
    aby mogło się idealnie łączyć z tłem.
    Niestety jak zmieniam rozdzielczość na 1024 to paski nie łącza się już
    idealnie