  • Data: 2011-08-10 17:29:09
    Temat: Re: Logitech - programowalne przyciski?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2011 14:03, Radosław Sokół pisze:

    > To jest kwestia oprogramowania, a nie samej klawiatury.
    > Klawiatura wysyła tylko niestandardowe skan-kody, które
    > potem oprogramowanie użytkowe może dowolnie interpretować.
    > Ba, można wręcz napisać własne programy podczepiające się
    > pod te niestandardowe klawisze i robiące co się tylko
    > żywnie podoba.
    >
    > Dlatego pytanie powinno być raczej skierowane na grupę o
    > Windows, bo założę się, że te klawiatury Logitecha nie po-
    > zwalają z wykorzystaniem *dołączonego do nich oprogramowa-
    > nia* przypisać jakichkolwiek akcji do klawiszy specjalnych
> [...]
    nie zrozumieją tego - daruj sobie...

    Krótko: Mnie Logitech M-U0007, działa bez dodatkowych sterowników,
    (czyli pod takimi jakie są w systemie) i działają wszystkie klawisze.
    Sęk w tym, że ich klikanie nie powoduje żadnej rekacji, bo do niczego
    nie są przypisane. Trzeba zrobić coś na kształt skrótów klawiaturowych
    do jakichś akcji - używając klawiszy myszki. Inaczej, w grze Quake można
    na dodatkowych klawiszach "mieć inne bronie". Bez instalacji
    jakiegokolwiek softu.

    ToMasz