  • Data: 2017-05-28 22:03:58
    Temat: Re: Logika Atmega
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 May 2017 21:26:11 +0200, Jawi <g...@p...fm> wrote:
    > Jakiego mosfeta byś nie podłączył to i tak będziesz ściągał jego
    bramkę
    > do masy jakimś rezystorem.
    > Druga sprawa, od 0,9 - 1,5V to jest zakres, kiedy ten mosfet
    zacznie się
    > otwierać. Do otwarcia to mu jeszcze trochę brakuje.

    Ok. Czyli przy sterowaniu mosfeta napięciem Vout na pinie Atmega jest
    po prostu zero POMIMO że w innych okolicznościach przyrody mogłoby
    być większe.

    BSS138 otwiera się jakoś przy 3.3 wolta. Ale nie podoba mi się Rds
    około 10 omów. Czyli lepszy byłby jakiś inny, a progiem otwarcia
    niespecjalnie trzeba się przejmować?