  • Data: 2012-08-13 08:59:08
    Temat: Re: Łódź - Kraków
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-11 22:45, LEPEK pisze:
    > Witam,
    >
    > Wybieram się z Pruszcza Gdańskiego do Krakowa.
    > O ile do Łodzi nie mam raczej wątpliwości - autostradą do Torunia, potem
    > przez Włocławek i Zgierz do Łodzi (tu w zależności od warunków i humoru
    > - przez centrum, albo Aleksandrów - Pabianice, to zastanawiam się nad
    > odcinkiem Łódź - Kraków.
    >
    > Jak lepiej jechać - "normalnie" jedynką do Mysłowic i dalej na A4 do
    > Krakowa? Czy może lepiej: Piotrków - Przedbórz - Włoszczowa -
    > Szczekociny - Pilica - Wolbrom - Skała - Kraków?
    > Start z Pruszcza w czwartek nad ranem, Łódź raczej już po porannym
> [...]
    Zamiast pchać się przez cały Toruń i mocno rozkopany Włocławek, to
    zjeżdżając z A1 kieruj się na Warszawę i w Lipnie skręć na Włocławek.
    Droga troszkę gorsza (odcinek między Lipnem a Włocławkiem), ale ominiesz
    cały mocno rozkopany Włocławek i przejedziesz się tamą na Wiśle (trzeba
    przed Włocławkiem odbić na tamę bo inaczej jak się przegapi to wjedzie
    się w centrum rozkopanego Włocławka). Zaoszczędzisz sporo cennego czasu
    nawet jak zrobisz kilku minutowy postój na tamie...
    Tym bardziej, że w Toruniu będziesz akurat w porannym szczycie
    komunikacyjnym i na moście możesz trafić w niezły korek i troszkę
    postoisz, później za Toruniem remonty związane z budową A1 no i
    Włocławek też przestoisz na remontach...A tak omijasz korki w Toruniu i
    cały Włocławek...