  • 1. Data: 2011-07-14 08:04:31
    Temat: Łódź -> Kołobrzeg jak jechać
    Od: m...@o...pl

    Pomijając drogi płatne.

  • 2. Data: 2011-07-14 08:31:12
    Temat: Re: Łódź -> Kołobrzeg jak jechać
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-14 08:04, m...@o...pl pisze:
    > Pomijając drogi płatne.

    Przez:
    Płock, Włocławek, Toruń, Świecie, Tuchola, Chojnice, Koszalin, Kołobrzeg.
    Trasa wielokrotnie sprawdzona w dzień i w nocy.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 3. Data: 2011-07-14 08:36:09
    Od: m...@o...pl

    > P ock, W oc awek, Toru , wiecie, Tuchola, Chojnice, Koszalin, Ko obrzeg.
    > Trasa wielokrotnie sprawdzona w dzie i w nocy.

    Płock to chyba zupełnie nie po drodze.
    Odcinek Włocławek - Toruń podobno mocno remontowany i straszne
    utrudnienia.

  • 4. Data: 2011-07-14 08:38:56
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Przez:
    > Płock, Włocławek, Toruń, Świecie, Tuchola, Chojnice, Koszalin, Kołobrzeg.
    > Trasa wielokrotnie sprawdzona w dzień i w nocy.
    Powodzenia na odcinku Koszalin - Kołobrzeg. DO zjazdu na Mielno widzisz jak
    ślimaki cię wyprzedzają i nikną daleko z przodu.

  • 5. Data: 2011-07-14 08:44:22
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-14 08:36, m...@o...pl pisze:

    > Płock to chyba zupełnie nie po drodze.

    Masz racje przepraszam, chochlik pamięci.

    > Odcinek Włocławek - Toruń podobno mocno remontowany i straszne
    > utrudnienia.

    Alternatywa jest płatna już autostrada, której chcesz uniknąć. Poza tym
    droga przez Bydgoszcz jest bardzo kręta i jak się trafi tam korek, to
    tylko płakac.
    Droga przez Piłę to tłok na drodze Września Poznań, bo tiry omijają
    autostradę i potem też piękna widokowo, ale miejscami bardzo kręta
    droga. Jak jest luz, to tylko widoki podziwiać, ale jak się trafi
    traktor albo korek to ....

  • 6. Data: 2011-07-14 09:01:29
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Płock to chyba zupełnie nie po drodze.
    > Odcinek Włocławek - Toruń podobno mocno remontowany i straszne
    > utrudnienia.
    We Włocławku (na samym wjeździe, pierwsze światła w prawo) dajesz na
    Lipno (po drodze możesz zatrzymać się na tamie na Wiśle), w Lipnie na
    Toruń, a później to już Świecie i tak jak kolega pisał...

  • 7. Data: 2011-07-14 09:07:41
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-14 08:38, mz pisze:

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Powodzenia na odcinku Koszalin - Kołobrzeg. DO zjazdu na Mielno widzisz
    > jak ślimaki cię wyprzedzają i nikną daleko z przodu.

    Tuchola, Chojnice, Człuchów, Biały bór itp. Patrz uważnie na oznaczenia
    terenu zabudowanego i lepiej nie przekraczaj limitów. Staraj się również
    uważać, czy gdzieniegdzie prędkość nie jest dodatkowo obniżona do 40 itp.

    Udanego wypoczynku, o ile to możliwe w Kołobrzegu:)

    a.

  • 8. Data: 2011-07-14 09:10:35
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 23:36:09 -0700 (PDT), m...@o...pl na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Odcinek Włocławek - Toruń podobno mocno remontowany i straszne
    > utrudnienia.

    Pomiędzy Włocławkiem i Toruniem nie ma żadnych robót, małe utrudnienia są
    na trasie Toruń-Świecie. We Włocławku może być trochę gorzej, bo remontują
    część drogi przelotowej, ale dobre rozplanowanie godzin przejazdu pozwala
    na uniknięcie korków. Od Tucholi uważaj na fotoradary, a w samym Koszalinie
    kieruj się drogą nr. 6 na Szczecin, na wylocie z Koszalina kieruj się na
    Stare Bielice, Gniazdowo, Dobre i wyjeżdzasz w Kazimierzu Pomorskim.

    "Większość ludzi jest zbyt tchórzliwa, by czynić coś złego i zbyt słaba, by
    czynić coś dobrego."

  • 9. Data: 2011-07-14 10:07:29
    Od: m...@o...pl

    Chcę wyjechać około 2 w nocy z czwartku na piątek

  • 10. Data: 2011-07-14 19:04:31
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 01:07:29 -0700 (PDT), m...@o...pl na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Chcę wyjechać około 2 w nocy z czwartku na piątek

    No to leć tak jak napisał WW i nawet się nie zastanawiaj. Jak chcesz ominąć
    odcinek Koszalin-zjazd na Mielno, to końcówkę pojedź tak jak napisałem.

    O 2 w nocy to będzie pusto i Włocławka nawet nie zauważysz, innych
    utrudnień też nie.

    "Gdy problemy odchodzą, wraz z nimi giną szanse [154] . H_ Jackson Brown, -
    P S Kocham Cię"