  • Data: 2012-07-20 21:06:52
    Temat: Re: Łódź- Kołobrzeg
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lip, 13:47, t...@p...onet.pl wrote:
    > Dzisiaj na noc jadę do Kołobrzegu. Czy ktoś może podać najszybszą trasę i ile będą
    kosztowały autostrady? Jeżdżę mało poza Łodzią i mam małe doświadczenie w trasach po
    Polsce stąd moje pytanie.

    Zdecydowanie autostradą do Poznania lub Wrześni, a później kierunek na
    Piłę i Koszalin. Droga przez Toruń jest tragiczna, jedzie się sporo
    wolniej, a Włocławek to ograniczenie 30km/h przez całe miasto i
    murowane suszenie.
    Przerabiałem obie trasy tydzień temu, przez Toruń warto jechać jedynie
    w celu obejrzenia starówki. Powyżej Piły trzymaj się ograniczeń w
    terenie zabudowanym, bo gęsto od fotoradarów, które w większości są
    załadowane :)