-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 19 Jul 2013 14:04:52 +0200
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
References: <kro8vi$d4o$1@node1.news.atman.pl>
<51e15459$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<51e1b457$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<krsm2s$4r8$2@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<kru5qf$cv0$1@node1.news.atman.pl> <ks21cg$af$1@mx1.internetia.pl>
<ks211a$48d$3@node2.news.atman.pl> <ks22im$42a$1@mx1.internetia.pl>
<ks3318$2gq$1@node2.news.atman.pl> <ks3496$f37$1@mx1.internetia.pl>
<ks3g0d$m0v$1@node1.news.atman.pl> <ks3qdu$mne$1@mx1.internetia.pl>
<ks68r9$ebc$2@node1.news.atman.pl> <ksb1n6$3mr$2@mx1.internetia.pl>
<1...@p...pl.invalid>
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <51e92b65$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77-253-160-34.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1374235493 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1459 77.253.160.34:4855
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498853
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-07-19 13:21, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:
> samoczynnym łamaniem linii ale zaleceniem odpowiedniego RFC jest
> jednak łamanie wierszy przed wysyłką - żeby stare serwery news nie
> głupiały.
Nie to, żebym się czepiał, ale które RFC? :)
Pobieżne zerknięcie do 3977, 4643 i 4644 nic nie dało.
Jedyne co znalazłem to ograniczenie linii do 998 znaków (+2 na CRLF) w
przypadku SMTP i IMF (2821 i 2822).
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.13 18:10 RoMan Mandziejewicz
- 20.07.13 10:23 John Kołalsky
- 22.07.13 08:13 Mirek Ptak
- 22.07.13 11:07 RoMan Mandziejewicz
- 22.07.13 15:12 Mirek Ptak
- 22.07.13 17:04 Gotfryd Smolik news
- 23.07.13 07:46 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]