  • Data: 2013-07-16 01:44:46
    Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > P.S> Jal idzie o czytnik, mam najnowsza komercjalna wersje Forte
    > Agent. Nei ma poki co lepszego czytnika. Ty zas kzraczysz, ...

    No to Ty masz wadliwy lub źle skonfigurowany czytnik a nie on :-)

    > bo masz zle
    > skonfigurowany czytnik. I zapewne poslugujesz sie jakims darmowym
    > badziewiem

    Przyglądałem się tym wiadomościom. G..a. Są wręcz perfekcyjnie przygotowane.
    Nie ma żadnych krzaków ani innych problemów z pokazywaniem. Są wewnętrznie
    łamane dla archaicznych terminali ale w taki sposób, że współczesne czytniki
    zawijają je na krawędzi okna jakiej by ono nie miało szerokości. Co więcej,
    odpowiedzi do takich wiadomości mają zawijanie cytatów bez ich łamania.