  • 31. Data: 2021-05-04 18:03:01
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 16:59:58 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Źle domniemasz. Piszę o 20 kWh, nie o kilometrach.

    Ale nie kupujesz tego w trasie.
    A w trasie kWh drozsza.

    J.

  • 32. Data: 2021-05-04 18:03:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Tuesday, May 4, 2021, 5:44:21 PM, you wrote:

    [...]

    > Elektryk nawet jeżdżąc po mieście w Polsce dla większości obywateli NIE
    > JEST ŚWIETNY. ;-)

    Bez przesady - większość nie mieszka w slumsach. Współczesne osiedla
    miewają garaże, w których da się zainstalować gniazdko. Są też garaże
    wolnostojące, gdzie również jest to możliwe. Tak jak pisałem wcześniej
    - 20 kWh to 6 PLN w taryfie nocnej i weekendowej a na te trzy wyjazdy
    do roku można się wykosztować na ładowanie w szybkiej ładowarce DC.

    Na razie jedynymi poszkodowanymi są mieszkańcy slumsów, bo oni nie
    będą mieli naprawdę gdzie ładować swoich autek. Ale myślę, że powoli
    wielka płyta z lat komuny będzie rozbierana i w to miejsce powstaną
    normalne budynki z garażami w podziemiu i panelami na dachu :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2021-05-04 18:04:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 17:26:39 +0200, Shrek wrote:

    > Dlaczego? Kto może i tak na gaz grzeje.

    No to tym bardziej zabronic, przeciez nikomu to nie bedzie
    przeszkadzac :-)

    J.

  • 34. Data: 2021-05-04 18:05:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, ale co ma piernik do wiatraka? Odzywasz się byle zaistnieć?

    nie ja zacząłem wylicznkę ilę jest węgla w czym. Pewnie miałeś w tym
    jakiś cel.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2021-05-04 18:07:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 17:29:57 +0200, _Master_ wrote:
    > Po co odpowiadasz jak nie chcesz dyskutować o elektrykach w gronie
    > niezainteresowanych? ;-)
    >
    > A serio: Wkurwia mnie jak opiekuńcze wszystkowiedzace państwo pod
    > naciskiem lobby elektrycznoekologicznego wymusza rozbójniczo na mnie
    > nowe podatki i nakazuje (przynajmniej na razie propagandowo) jeździć
    > elektrykiem pojazdem droższym i mniej poręcznym.
    >
    > A o wycieraniu sobie gęby ekologią to już nie będę wspominał.

    Ten tego ... na razie to nie o podatki chodzi, tylko podobno o emisje
    CO2.

    Po wyjatkowo prawdziwej zimie w tym roku znowu maja przyjsc majowe
    upaly ...

    > Gdyby całe to lobby elektroekologiczne faktycznie dbało o ekologię to
    > dofinansowaliby LPG.

    Czy LPG takie ekologiczne ... mam watpliwosci, ale na pewno dla
    wszystkich nie starczy, i sie wkrotce wyczerpie.

    A gaz ziemny jeszcze bardziej ekologiczny :-)

    J.

  • 36. Data: 2021-05-04 18:07:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 18:03, J.F pisze:

    > Ale nie kupujesz tego w trasie.
    > A w trasie kWh drozsza.

    Pal sześć te powiedzmy 50kWh. Ale do tego trzeba obiad - jak jak
    jedziesz całą rodziną... A potem trzeba te wszystkie obiady spalić, więc
    karta multisportu;P

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-05-04 18:09:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 18:04, J.F pisze:

    > No to tym bardziej zabronic, przeciez nikomu to nie bedzie
    > przeszkadzac :-)

    Ale zarobić na tym się niespecjalnie da. Ci co palą węglem to i tak z
    mopsu na ogół kasę na opał dostają:P

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-05-04 18:09:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 17:44:21 +0200, _Master_ wrote:

    > Jak ktoś chce okradać pracodawcę na zasadzie: "Dzieci nie wolno kraść,
    > jak coś wam potrzeba to tata przyniesie z pracy" ;-) ...
    >
    > Ładowanie za darmo w pracy SIĘ SKOŃCZY a żeby ładować się z _paneli_
    > trzeba mieć DOM.

    Niekoniecznie. Moze wystarczy miec kawalek pola.
    I naladujesz sobie w/pod praca za pieniadze, a jednoczesnie na polu
    wyprodukujesz prad.

    Mozna tez np panele ustawic nad parkingiem ...

    > Elektryk nawet jeżdżąc po mieście w Polsce dla większości obywateli NIE
    > JEST ŚWIETNY. ;-)

    Czemu nie ?

    J.

  • 39. Data: 2021-05-04 18:24:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2021 18:05:11 +0200, Shrek napisał(a):

    > nie ja zacząłem wylicznkę ilę jest węgla w czym. Pewnie miałeś w tym
    > jakiś cel.

    To może, zanim się wypowiedziałeś tak śmiało, wypadałoby zorientować się
    o co chodzi? :) Wiesz, taka nieśmiała sugestia - dobrze wiedzieć o czym
    rzecz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 40. Data: 2021-05-04 18:25:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 17:49, Jacek Maciejewski pisze:

    > Gratuluję odkrycia godnego przedszkola :) Teraz tylko odkryj dlaczego
    > mimo to będziemy likwidować spalinówki i przechodzić na elektryki. To
    > dosyć trudne, ale w końcu trzeba wyjść z przedszkola :)

    W najbliższej przyszłości z powodów czysto ideologicznych

    Za 50-100 lat? Przyjdzie globalne OZIĘBIENIE i trzeba będzie kupować
    nowe ekologiczne piece ;-)