  • Data: 2012-10-24 22:06:50
    Temat: Re: [LiveLeak] Przestroga
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-24 18:35:22 +0000, dddddd <n...@w...pl> said:

    > dodatkowo słabe opony, wiem coś o tym bo sam mam takie - mimo dobrego
    > bieżnika opona nie trzyma się drogi po deszczu, szczególnie odczuwa się
    > to właśnie w mocniejszych autach i tylnonapędówkach.

    A raczej podczas nieprzyślanego dodawania gazu.
    Doświadczyłem czegoś takiego - na szczęście system kontroli trakcji
    postanowił rozegrać ten zakręt po swojemu.
    :-)))

    > Dlatego kupując nowe opony na lato szukam czegoś pod kątem deszczu
    > (choć się szybciej zużywają), a na zimę pod kątem śniegu

    A ja zaobserwowałem, że po ~3 latach zimówki i tak nie łapią śniegu jak
    robią to nówki, więc głównie szukam zimówek radzących sobie dobrze na
    mokrym. I do tej pory continentale wygrywały.
    Ale ja to po mieście i na trasie - jazd terenowo-wiejskich nie
    uskuteczniam, więc mi łatwiej.

    > na śniegu bez dobrych zimówek byłoby to dla mnie za wolno...

    Och, wystarczy mulda na parkingu i już słabe zimówki dają w tyłek.
    ;-)
    --
    Bydlę