  • 51. Data: 2019-12-01 20:42:03
    Temat: Re: Lit. temat podwątku,
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-01 13:08, LordBluzg(R) wrote:
    > Się kurwa wyedukuj chociaż trochę, minimalnie w zakresie ZASAD
    > panujących na grupach dyskusyjnych od lat (netykieta).

    Odkąd pamiętam to było tylko snobowanbie się na inne standardy, inne
    kodowania. Mijały lata, nic się nie zmieniało poza ...

  • 52. Data: 2019-12-01 20:59:12
    Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ustaw szlabany na skrzyżowaniach i przejściach przez jezdnię.

    -----

  • 53. Data: 2019-12-01 21:33:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-01 o 20:42, kk pisze:

    > Odkąd pamiętam to było tylko snobowanbie się na inne standardy, inne
    > kodowania. Mijały lata, nic się nie zmieniało poza ...

    A co ma się zmienić w tekscie? To nie jest następne wydanie Worda z M$,
    że czeba zmienić coś, żeby sprzedać. Zasady z wycinaniem sygnaturek (po
    to jest kurwa delimiter), toppostowanie i zmienianie tematu od zawsze
    nie było dopuszczone do standardu. Czytniki nawet specjalnie nie
    ewoluują bo na kichuj?

    Dyskusja ma być czytelna dla każdego i każdy kto pisze ma kurwa trzymać
    porządek. Anarchia w dyskusji jest tutaj dozwolona ale anarchia zasad
    NIE. Gimby właśnie najbardziej osrywają wspólną własność i kurwa w
    piździe mają jakiekolwiek standardy więc niech się nie dziwią później,
    że z piździelcami nikt nie chce dyskutować.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 54. Data: 2019-12-01 21:47:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja się tylko wpierdolisz w dyskusję to, to co piszesz jest zrozumiałe tylko dla
    ciebie.

  • 55. Data: 2019-12-01 21:58:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Ja się tylko wpierdolisz w dyskusję to, to co piszesz jest zrozumiałe tylko dla
    ciebie.

    Ależ ja wiem że ty nie rozumiesz :]

  • 56. Data: 2019-12-01 22:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Dec 2019 19:55:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > W końcu podobni do nas;)

    Mam spore watpliwosci. To jakas inna Litwa niz w czasach szlacheckich.

    P.S. jesli google dobrze tlumaczy - to chcieli zakazac pieszym
    uzywania telefonow
    https://www.youtube.com/watch?v=XUYI3or1CYo

    Zakazali ?

    J.

  • 57. Data: 2019-12-01 23:47:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-01 21:33, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > piździe mają jakiekolwiek standardy więc niech się nie dziwią później,
    > że z piździelcami nikt nie chce dyskutować.

    Rozglądnij się.

  • 58. Data: 2019-12-02 06:26:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2019 o 22:20, J.F. pisze:

    > Mam spore watpliwosci. To jakas inna Litwa niz w czasach szlacheckich.

    No to klops. Jesteśmy tak unikalni, że nikt nie jest podobny - Niemcy za
    mało przejść, Austriacy za niemiecy, Czesi niby bracia, ale ponoć mają
    inną kulturę techniczną, Litwini zbyt barbarzyńscy;) No nie ma. Po
    prosty wszędzie statystyki są lepsze, ale u nas napewno będą gorsze -
    jesteśmy wyjatkowi.

    Pojęcia nie mam.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2019-12-02 10:38:30
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-30 o 03:27, j...@j...org pisze:
    > http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/litwa-wprowadzila-
    pierwszenstwo-pieszych-przed-pasami-efekt-60-proc-mn
    iej-zabitych-na-przejsciach/

    > Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej
    zabitych na
    > przejściach
    >
    > Litwini rok temu zmienili prawo i piesi zaczęli mieć tam pierwszeństwo jeszcze
    przed wejściem
    > na pasy. Sprawdziliśmy, jak wpłynęło to na liczbę wypadków w tym kraju. Po roku
    odnotowali 40
    > proc. mniej zabitych na przejściach dla pieszych.
    >

    > Dziwni ci Litwini. Wg. polskiego lobby samochodziarzy z wymontowanym katalizatorem
    (0.5 konia mocy więcej, 800% trucizny więcej) i cegłą zamiast mózgu powinno być
    przecież zupełnie na odwrót.

    A konkretnie ilu było tych zabitych?

  • 60. Data: 2019-12-02 10:43:29
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    iej-zabitych-na-przejsciach/

    > Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej

    Manipulacja. Przy liczbach rzędu 15 i 9 jednorazowo to żadna statystyka.