  • 41. Data: 2019-12-01 12:05:51
    Temat: Re: Lit. temat wątku,
    Od: j...@j...org

    On Sunday, December 1, 2019 at 5:25:13 PM UTC+9, kk wrote:
> [...]
    piany zamiast konstruktywnej rozmowy. Z tego powodu powstała netykieta, czy przepisy
    ruchu drogowego.

    > Zdaje Ci się, że coś wiesz.

    Ty zdaje się lubisz jak sąsiad sra ci na podłogę w domu?

  • 42. Data: 2019-12-01 13:08:21
    Temat: Re: Lit. temat podwątku,
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-01 o 10:24, FreyKol pisze:
    > Nie filozofuj,
    Się kurwa wyedukuj chociaż trochę, minimalnie w zakresie ZASAD
    panujących na grupach dyskusyjnych od lat (netykieta). Jak dotąd stoisz
    na drabinie i pukasz w dno od spodu. Przylazłeś chujwie skąd i pyszczysz
    bez sensu i myślisz że jesteś kozak :D Zacznij lekturę od tego:
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    Jak pojmiesz te zasady, to może jebniesz się w łeb i zrozumiesz w końcu,
    że nie piszesz do siebie tylko do kogoś. Pewnie też lubisz jak ktoś
    ujebany gównem po pachy, podaje ci coś do ręki i do tego ryje ci po
    kieszeniach (zmiana tematu w wątku). Wtedy spox, zrozumiem że tak masz
    od dzieciństwa.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 43. Data: 2019-12-01 13:31:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No ja pierdole jak mu dales popalić. Pewno się poplacze.

  • 44. Data: 2019-12-01 13:52:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > No ja pierdole jak mu dales popalić. Pewno się poplacze.

    Łosiu, nie chciałem mu dac popalić, chciałem mu dać szansę.
    Ty też jesteś z takich co chcą komuś coś na pisać/dać ale musi to być
    zrobione "po twojemu" a nie w myśl zasad i obowiązujących reguł. Nie mam
    pewności czy to wrodzony egoizm czy pojebanie, żeby pisać do kogoś nie
    po to żeby przeczytał w standardzie, tylko po to aby rzucić mu ochłap
    jak psu. To wynika jednak z kultury chyba czy tam jakiegoś wychowania.

    Co ciekawe, taki jeden chuj z drugim pyszczy jak mu się pięknym za
    nadobne odpłaca...czyli egoizm. Ty też pewnie lubisz jak ci
    sprzedają/dają to co chcą a nie to co ty chcesz, jako "klient".
    Normalka chyba?

  • 45. Data: 2019-12-01 15:06:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdol się chuju osrany.

  • 46. Data: 2019-12-01 16:04:49
    Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    ps.com...
    http://www.brd24.pl/spoleczenstwo/litwa-wprowadzila-
    pierwszenstwo-pieszych-przed-pasami-efekt-60-proc-mn
    iej-zabitych-na-przejsciach/

    Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc.
    mniej zabitych na
    przejściach

    Litwini rok temu zmienili prawo i piesi zaczęli mieć tam pierwszeństwo
    jeszcze przed wejściem
    na pasy. Sprawdziliśmy, jak wpłynęło to na liczbę wypadków w tym kraju. Po
    roku odnotowali 40
    proc. mniej zabitych na przejściach dla pieszych.

    Dziwni ci Litwini. Wg. polskiego lobby samochodziarzy z wymontowanym
    katalizatorem (0.5 konia mocy więcej, 800% trucizny więcej) i cegłą zamiast
    mózgu powinno być przecież zupełnie na odwrót.

    ---------------------------------

    Jezdnia jest dla pojazdów. Precz z debilnymi przywilejami dla bezmózgich
    pieszych. Zlikwidować pierwszeństwo na przejściu a liczba zabitych spadnie
    do zera. Nikt już nie wlezie przed nadjeżdżające auto. Dość psucia prawa,
    które jest od lat i jeszcze funkcjonuje całkiem dobrze. Dość notorycznegto
    walenia w kierowców! Kierowcy nie mogą odpowiadać za poczynania świętych
    krów. Precz z paraliżem miast gdzie przejścia są co 100 m. 1,5 tony nie
    rusza bez konsekwencji.

    neelix

  • 47. Data: 2019-12-01 16:08:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Nie muszę patrzeć czyimś wzrokiem bo dwudziesto i trzydziestolatkiem dawno
    temu bylem. Moje doświadczenie jest takie że w tej chwili śruba dokręcana
    kierowcom jest na poziomie zerwania gwintu. A na śrubę pieszych jeszcze nie
    zalozyli nakrętki. Jesli jest jakaś rezerwa na duże obniżenie liczby
    zabitych na przejsciach to w edukacji i karaniu pieszych za niewłaściwe
    wchodzenie na jezdnie. Jeśli pieszy jest ofiara na przejsciu to znaczy że
    nie uważał jak wchodził na jezdnie. Danie pierwszenstwa juz na chodniku moze
    spowodować wyłączenie resztek myślenia u pieszych co będzie skutkowało
    większą ilością ofiar przepisów. Taka jest moja teoria i w rok po
    wprowadzeniu zmian będzie wiadomo czy byla dobra.
    ---------------------
    100% racji. Dzisiaj piesi mają jeszcze jakiś instynkt zachowawczy.
    Oczywiście poza tymi "1-komórkowcami", ale ci i tak nie są na straty. Po co
    tacy w społeczeństwie?

    neelix

  • 48. Data: 2019-12-01 19:34:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2019 18:27:50 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

> [...]
    odnotowali 40
    > proc. mniej zabitych na przejściach dla pieszych.

    A pelna wersja ?

    Bo jak znam zycie, to nie wystarczylo wprowadzic pierwszenstwa
    pieszych, jeszcze trzeba bylo podniesc mandaty, zmobilizowac policje,
    kupic radary ...
    albo niemieckim zwyczajem zlikwidowac przejscia.

    Jeszcze jest kwestia, ze OIDP oni mieli wypadkow bardzo duzo - moze
    sie cywilizuja :-)

    Pierwszy film z youtuba
    https://www.youtube.com/watch?v=CBdQKeNgjxg

    Ile przejsc bez swiatel naliczyliscie ?
    Choc jakby pojezdzic po arteriach stolicy, to mogloby byc podobnie ...

  • 49. Data: 2019-12-01 19:55:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2019 o 19:34, J.F. pisze:

    > Jeszcze jest kwestia, ze OIDP oni mieli wypadkow bardzo duzo - moze
    > sie cywilizuja :-)

    W końcu podobni do nas;)

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2019-12-01 20:39:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-01 12:05, j...@j...org wrote:

    piany zamiast konstruktywnej rozmowy. Z tego powodu powstała netykieta, czy przepisy
    ruchu drogowego.

    > Ty zdaje się lubisz jak sąsiad sra ci na podłogę w domu?

    Tematy mają się zmieniać, wątki mają ewoluować.