  • Data: 2012-11-25 11:48:13
    Temat: Re: Literatura dla początkującego
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-25, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    > Akurat często i gęsto w Komputer Świecie trafiałem na brednie solidnego
    > kalibru...

    Dokładnie. Nie wiem jak jest teraz, bo już od dawna nie zaglądam, ale
    te 5 czy 10 lat temu była to chyba najgorsza prasa o komputerach w tym
    kraju. Bardzo proste rzeczy, pełno błędów, fatalny język.
    A te ich książeczki to w ogóle jest niesmaczny żart jakiś...

    Kiedy ostatnio się tym interesowałem, liczył się tylko CHIP. Potem
    przerzuciłem się na anglojęzyczne źródła, oczywiście głównie online.

    pozdrawiam,
    PK