  • 41. Data: 2010-03-10 14:42:15
    Temat: Re: Linux? do Lifebooka S6120
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-10 02:14, Michal Lukasik pisze:
> [...]

    A jakiś konkretnie jest potrzebny?

    Nie ma KDE pod windows. Jest projekt portowania części aplikacji. Już
    działa Kadu i część pomniejszych aplikacji z KDE. Nie działa do dzisiaj
    Amarok (z takich bardziej killer). W planach, ZTCW, nie jest
    przenoszenie środowiska i zastępowanie szella windows, a jedynie
    aplikacji działających natywnie pod KDE.

    > BTW. A co mi tam - Gnome rulez! :P

    A ić... Toż to badziewie jeszcze gorsze do Windowsa. Taki linuksiany
    macos. Jedyne środowisko, co się nadaje do używania, to jest KDE. To
    najwspanialszy produkt programistyczny. Niestety zerowa popularność i do
    tego osadzenie na jądrze linuksa sprawia, że jest to pomijalne w
    rozważaniach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2010-03-31 17:40:22
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 02 of Mar 2010 21:31, Przemysław Sługocki wrote:

    > Linuksa

    Albo Linuxa

    za http://www.rjp.pan.pl/

    UCHWAŁA ORTOGRAFICZNA NR 17 RADY JĘZYKA POLSKIEGO
    W SPRAWIE ZAPISU WYRAZÓW ZAKOŃCZONYCH LITERĄ -X
    (PRZYJĘTA NA XXIX POSIEDZENIU PLENARNYM DN. 8 GRUDNIA 2008 R.)

    Wyrazy zakończone literą -x (skrótowce, nazwiska, nazwy geograficzne,
    wyrazy pospolite) możemy zapisywać dwojako:
    A. W przypadkach zależnych w miejsce -x kończącego wyraz w mianowniku
    piszemy połączenie liter -ks-, np. Hortex, Horteksu, (o) Horteksie;
    Hendrix, Hendriksa, (o) Hendriksie; Halifax, Halifaksu,
    (o) Halifaksie; cardox, cardoksu, (o) cardoksie; maalox,
    maaloksu, (o) maaloksie.
    B. W przypadkach zależnych pozostawiamy w zapisie tematyczne -x-, np.
    Hortexu, Hortexowi, (o) Hortexie; Hendrixa, Hendrixowi, (o) Hendrixie;
    Halifaxu, Halifaxowi, (o) Halifaxie; cardoxu, cardoxowi, (o) cardoxie;
    maaloxu, maaloxowi, (o) maaloxie.

    --
    nb