    Date: Thu, 26 Apr 2012 13:51:39 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linux compiz grafika

    W dniu 26.04.2012 12:33, kamil pisze:

    > Głupio zapytam, po cholerę mu do pracy biurowej kostki 3D, którymi
    > brandzlują się głównie pryszczersi w konkursach "najfajniejszy
    > screenshot pulpitu"?
    >
    > Chyba, że chcesz go przekonać do Linuxa, bo "zobacz jak fajnie świeci",
    > po czym facet za tydzień będzie płakał że nie ma softu jaki potrzebuje.

    Jest jeden efekt, który w compizie nazywa się prezentacja, zaś w KDE -
    ... jakoś podobnie, być może też prezentacja. I powiem że jest tak
    cholernie przydatne w pracy, że nie potrafię sobie już wyobrazić pracy
    bez tego efektu.

    Przy czym efekt w KDE (bez compiza) jest o wiele praktyczniejszy, bo
    przy dwumonitorze pokazuje miniaturki na tym monitorze na którym jest
    okno, oraz pozwala na przywołanie okna na dany pulpit środkowym
    klawiszem myszki.

    p. m.