  • 1. Data: 2012-06-21 15:59:21
    Temat: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?
    Od: Neo <d...@y...pl>

    Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
    na tej grupie odnośnie peceta.

    Wchodzisz, rzucają w Ciebie receptami i wypraszają, bo już następny
    czeka w kolejce.

    Nikomu nie przyszło do głowy, żeby komuś kto podaje się za kompletnego
    dyletanta, jak ja, podać linki do kilku konfiguratorów z klikniętymi
    jakimiś podstawowymi zestawami dla porównania?

    Próbowalem wchodzić na różne, ale albo jestem jak w ciemności (za dużo
    opcji, których ja nie odróżniam od siebie), albo konfigurator się
    zwiesza, albo nie pamięta co wybierałem.

    Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
    tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

    i7, 32G Ram, 120G SSD, 2T HD, W7, dobry wiatrak, reszta (obudowa,
    zasilacz, grafika, muzyka) standard.

    Zamiast pisać bez końca, że NTG albo, że to już było 1000 razy (jakby
    ktoś nie wiedział od czego są grupy dyskusyjne, proszę o takiego
    linka. Bardzo proszę.

    Nie jesteście pecetami, tylko ludźmi. Niektórzy jakby się trochę
    zapomnieli.

    :D

  • 2. Data: 2012-06-21 16:39:58
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Neo" <d...@y...pl> schrieb im Newsbeitrag
    y.googlegroups.com...
    >Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
    >na tej grupie odnośnie peceta.

    Ty wyraźnie jednak tej wizyty potrzebujesz. U psychiatry. To co tu wyrabiasz
    ma coś wspólnego z natręctwami.

  • 3. Data: 2012-06-21 17:31:01
    Od: Neo <d...@y...pl>

    Andy Niwinski napisał(a):
    > "Neo" <d...@y...pl> schrieb im Newsbeitrag
    y.googlegroups.com...

    > Ty wyra�nie jednak tej wizyty potrzebujesz. U psychiatry. To co tu wyrabiasz
    > ma co� wsp�lnego z natr�ctwami.

    No tak. Czyli łatwej komuś dogadać niż poklikać i mu pomóc.

  • 4. Data: 2012-06-21 17:43:30
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Oprócz Proline, http://proline.pl/?id=konfigurator
    znam jeszcze ESC http://www.esc.pl/ccc.php
    i Arest http://www.arest.pl/konfiguracja-604913 - zestaw przykładowy.
    plus biblioteka zestawów http://www.arest.pl/zestawy-komputerowe/

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 5. Data: 2012-06-21 18:03:33
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 17:43, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Oprócz Proline,  http://proline.pl/?id=konfigurator
> [...]

    To niesamowite! Dziękuję ślicznie :D :D :D :D :D :D

    Naprawdę dziękuję bardzo :D

    Pooglądam sobie to dokładnie :D

    P.S. Dlaczego niektórzy mając dwie minuty do dyspozycji wolą
    przeznaczyć je na zbluzganie bliźniego niż udzielenie mu w tym czasie
    drobnej pomocy?

    Znalazłem taki cytat w Starym Testamencie:

    "Daj linka bliźniemu swemu, jako i on Tobie da linka swego" ;D

    Pozdro dla kumatych :D

  • 6. Data: 2012-06-21 18:45:07
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 09:03:33 -0700 (PDT), Neo napisał(a):

    > P.S. Dlaczego niektórzy mając dwie minuty do dyspozycji wolą
    > przeznaczyć je na zbluzganie bliźniego niż udzielenie mu w tym czasie
    > drobnej pomocy?

    Może dlatego, że pytający już na wstępie skrytykował uczestników tej grupy?
    --
    GLaF

  • 7. Data: 2012-06-21 19:01:45
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Może dlatego, że pytający już na wstępie skrytykował uczestników tej
    > grupy?

    I jest leniwym głupkiem, któremu nie chce się samemu poużywać Googlarki?

  • 8. Data: 2012-06-21 19:18:20
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 18:45, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > Może dlatego, że pytający już na wstępie skrytykował uczestników tej grupy?

    Przychodzi baba do lekarza:
    - Panie doktorze wszyscy mnie ignorują.
    - Następny proszę!

    Ok? Ja tylko powiedziałem, że ludzie ignorują pytania i zaczynają
    wszczynać kłótnie o to na czym niby się znają, żeby sobie pogadać, bo
    siedzą w pracy i zamiast pracować, to się nudzą. Więc jak zadasz
    pytania to dostaniesz 1000 odpowiedzi, ale tylko jedna będzie na
    temat.

    Tak samo jest z chodzeniem do lekarza. Wiem, to bo codziennie słucham
    o tym przy stole z ojcem. Jak pacjent ma poważny problem to
    najczęściej odwiedza wielu specjalistów zanim znajdzie odpowiedniego
    dla siebie.

    Jeżeli masz na przykład problem z sercem, tak?, idziesz to pierwszego
    lekarza, akurat trafiasz, że on zajmuje się zastawkami, ale Ty tego
    nie wiesz, bo na pieczątce jest tylko, że to kardiolog. No i on Ci
    mówi, że to zastawka, ale tak naprawdę Cię nie słucha, tylko po raz
    tysięczny gada do siebie o swoich zastawkach i że każdy człowiek to
    tak naprawdę zastawka. Daje Ci rady nie na temat (powiedzmy, że Twoje
    problemy z sercem wynikają np. z nadczynności jakiegoś gruczoły
    wydzielania wewnętrznego, no nie wiem, na przykład tarczycy), ale
    oczywiście jak próbujesz się dopytać o wydzielnictwo wewnętrzne i
    zadajesz głupie pytania w stylu, czy endokrynolog mógłby coś poradzić,
    to pan lekarz Cię plonkuje, marnuje Twój (i swój czas) cholera wie po
    co i jesteś jeszcze bardziej chory niż byłeś, bo dochodzi Ci stres
    rozmowy z niedouczonym i najważniejsze, niewychowanym panem.

    I tak po kolei chodzisz i zbierasz cierpliwie te plonki i masz ich w
    domu całą stertę, aż wreszcie ktoś rzuca - koleś, popatrz ile masz
    plonków, co ty wyprawiasz? idź do psychiatry!

    Myślisz sobie, to już wiem po co są psychiatrzy, tak? Społeczeństwo
    jest chore, a jak ktoś jest za słaby na chorobę społeczeństwa, to
    trafia do psychiatryka jako nienormalny ;D

    I już jesteś w oczach wszystkich najgorszy, bo masz wszystko chore,
    zastawkę, mięsień jeden drugi dziesiąty, chorobę wieńcową, arytmię,
    ADHD, schizofrenię, manię analną itd. itd. itd.

    Jak nie potrafisz przesiać całej tej bandy plonków przez sito swoje
    inteligencji i nie jesteś dość cierpliwy, żeby tego wszystkiego
    wysłuchać, to możesz faktycznie dopiero się rozchorować.

    Ale jak masz cierpliwość to dajesz szansę szczęściu i w końcu trawiasz
    na pana W i on Ci mówi - Nie jestem endokrynologiem tylko
    kardiologiem, ale może trzeba wszystko cierpliwie sprawdzić, np. iść
    upewnić się czy endokrynolog by coś pomógł (dla niekumatych
    endokrynolog nie jest od pecetów, jest od ludzi ;)

    No i pan W daje Ci linka. Klikasz go i wszystkim opada kopara i nie
    może się podnieść

    Wtedy z opadniętą koparą trzeba iść do mojego starego, ale można też
    przyjść do mnie bo co nieco na ten temat wiem.

    Nie znam się na kompach, stąd moje pytania a'la blondynka - Co jest
    lepsze? Pecet czy Pecet? :)

    Pozdro dla kumatych :D

    Idzie blondynka do sklepu RTV i AGD.
    Sprzedawca mówi:
    - Blondynkom nie sprzedajemy.
    Wychodzi wkurzona.
    Na drugi dzień przychodzi w peruce:
    - Poproszę ten telewizor.
    - Blondynkom nie sprzedajemy.
    Wychodzi jeszcze bardziej wkurzona.
    Na trzeci dzień przychodzi w peruce i w kapturze:
    - Poproszę ten telewizor.
    - Blondynkom nie sprzedajemy.
    - Skąd pan wie, że jestem blondynką?
    - Bo to mikrofalówka.

  • 9. Data: 2012-06-21 20:20:44
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 19:01, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote:
    > "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> schrieb im
    Newsbeitragnews:1ocwgclg8nfk8$.1st7hpvl01qgx$.dlg@40
    tude.net...

    > I jest leniwym głupkiem, któremu nie chce się samemu poużywać Googlarki?

    Naprawdę bardziej się opłaca komuś ubliżyć niż wkleić linka do
    konfiguratora?

    Znajdź mi kolego konfigurator hormonalny w rekonwalesencji po
    przeszczepie zastawki, ok? PRZECIEŻ TO PROSTE!!!! Każdy zna linki!
    FULL LINKÓW!!!!

    Widzisz? Ty nie znasz, ale nikt Ci przez to nie ubliża :D

    Siedzisz tyle w tych pecetach, że już zapomniałeś, że na świecie są
    jeszcze inne rzeczy niż pecety i to co dla Ciebie jest proste, dla
    kogoś może być trudne? Ty pececie z 2k Ramu jeden Ty!

    Ok, już nie proszę o pomoc pecety, których tutaj pełno, tylko ludzi :D

    Dzięki! :D

  • 10. Data: 2012-06-21 20:21:50
    Od: Neo <d...@y...pl>

    > Oprócz Proline,  http://proline.pl/?id=konfigurator
> [...]

    Przepraszam, ponieważ jestem leniwym głupkiem, to muszę się z tym
    trochę pomęczyć zanim coś wymyślę :D