    From: duddits <p...@R...tv>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Linka sprzęgła się wyciąga na ciepłym silniku
    Date: Fri, 23 Mar 2012 21:11:25 +0100

    W dniu 2012-03-23 20:42, Piotr Rezmer pisze:
    > Ja to lubię gdy sprzęgło zaczyna wcześnie łapać, wtedy mam najlepszą
    > kontrolę nad regulacją "ilości sprzęgła". Klamka ustawiona możliwie
    > blisko manetki.

    No rozumiem, tak się przyzwyczaiłeś. Ja z kolei zmieniając biegi w
    czasie jazdy w zasadzie "muskam" tylko klamkę sprzęgła. Inni w ogóle bez
    tego się obchodzą :)
    Tak czy inaczej, wydaje mi się, że taki głębszy ruch klamką to strata
    czasu podczas zmiany biegów. Wysprzęglenie powinno trwać jak najkrócej.
    Zaznaczam, że odnoszę się do jazdy po asfalcie, bo w terenie
    doświadczenie mam znikome.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach