  • 1. Data: 2018-05-27 14:16:42
    Temat: Link4 odrzuca PESEL
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Chcę kupić OC online. Axa nie otwiera strony Aviva zapętla się na
    główną. No to próbuję Link4. Też problem.

    "Podane dane nie są zgodne z danymi w bazie Link4
    lub PESEL nie istnieje w bazie"

    Spotkaliście się z tym?

    Co juz wszyscy zbankrutowali i informatyków pozwalniali ;)

    Podobno Link4 to teraz PZU?

    http://piterpro.private.pl/img/link4_blad.jpg

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2018-05-27 19:59:28
    Temat: Re: Link4 odrzuca PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > lub PESEL nie istnieje w bazie"
    >
    > Spotkaliście się z tym?
    >
    > Co juz wszyscy zbankrutowali i informatyków pozwalniali ;)

    Te wszystkie strony pod tytułem: wypełnisz w 5 minut są dla ludzi o duzej
    cierpliwości i mocnych nerwach.
    Ja wybrałem jednego z posredników porównujących ceny:
    pisze maila, wysyłam dane plus skan DR.
    I czekam na umowe.
    Potem wydruk ostatniej strony, podpis, skan, odesłanie. I przelew.
    Wszystko zajmuje pewnie z 5-10 minut.
    A ceny - w porownywarkach nic lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 3. Data: 2018-05-27 22:11:59
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Chcę kupić OC online. Axa nie otwiera strony Aviva zapętla się na
    > główną. No to próbuję Link4. Też problem.

    Może to głupie (napewno głupie :) ) ale spróbuj inną przeglądarkę.
    Wojtek

  • 4. Data: 2018-05-27 23:06:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** wowa pisze tak:

    > Może to głupie (napewno głupie :) ) ale spróbuj inną przeglądarkę.
    > Wojtek

    Próbowałem :)
    i dwa pozostałe kompy też. Nawet antyspam powyłączałem.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2018-05-27 23:35:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Te wszystkie strony pod tytułem: wypełnisz w 5 minut

    w 60 sek ;)

> [...]

    > Potem wydruk ostatniej strony, podpis, skan, odesłanie. I przelew.
    > Wszystko zajmuje pewnie z 5-10 minut. A ceny - w porownywarkach

    Macie jakieś info o innych stronach np ranking które są szemrane?
    Kto bankrutuje/ucieka z Polski/sprzedarze/przejęcia.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2018-05-27 23:46:13
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Może to głupie (napewno głupie :) ) ale spróbuj inną przeglądarkę.
    > Wojtek

    To akurat może być bardzo mądra rada. Mam urządzenia które mogę
    konfigurować jedynie z IE, na niczym innym nie potrafię się zalogować nawet.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2018-05-28 09:27:44
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 27 maj 2018 w news:XnsA8EFE0EA3DEECdayrider@localhost.net
    napisałeś/aś:

    > Próbowałem :)
    > i dwa pozostałe kompy też. Nawet antyspam powyłączałem.

    no to idąc dalej usuń cookies, albo w trybie private.
    Nie rozumiem, czemy piszą że dane nie są zgodne z bazą L4. Może kliknąłeś
    link do przedłużenia OC, a inny jest dla nowego klienta.
    Spróbuj czy wogóle wchodzą jakieś przypadkowe pesele:
    https://bogus.000webhostapp.com/generatory/all.html
    Albo może przez stronę jakiegoś pośrednika się uda.

  • 8. Data: 2018-05-28 09:39:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pueblo pisze tak:

> [...]
    > https://bogus.000webhostapp.com/generatory/all.html
    > Albo może przez stronę jakiegoś pośrednika się uda.

    Tu ktoś miał podobny problem. Nic trzeba podzwonić.

    http://www.ubezpieczenie.com.pl/forum/kupno_polisy_o
    nline_w_link4___niemozliwe/0,69,0,0,4,77449.html

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 9. Data: 2018-05-28 19:19:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Tu ktoś miał podobny problem. Nic trzeba podzwonić.
    >
    > http://www.ubezpieczenie.com.pl/forum/kupno_polisy_o
    nline_w_link4__
    > _niemozliwe/0,69,0,0,4,77449.html

    Przez tel dokończyłem zakup. Jak by ktoś był ciekaw to
    za 1.6, w mieście Olsztyn, 70% znizka, wyszło 670zł.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel