eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLiniowe regulatory napięcia w motocyklachRe: Liniowe regulatory napięcia w motocyklach
  • Data: 2012-11-03 13:28:20
    Temat: Re: Liniowe regulatory napięcia w motocyklach
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sat, 03 Nov 2012 13:12:23 +0100 Waldemar Krzok
    <w...@z...fu-berlin.de> napisał:

    >> Macie pomysł, dlaczego tak jest?
    >
    >Najpierw mi wytłumacz, jak chcesz liniowo regulować napięcie tyrystorami, bo
    >niezbyt ogarniam.

    Dając tyrystory zamiast diód do prostownika trójfazowego za
    alternatorem i sterując kątem ich "zapłonu"? Wiem że trochę będzie
    kłopotu bo częstotliwość zmienna, ale myślę że temat do ogarnięcia
    nawet na układach analogowych, bez procka.

    Też się zastanawiałem dlaczego jest stosowany układ ze zwieraniem.
    Dwie strony z serwisówki od Suzuki GN250:
    http://maciek100.boo.pl/inne/chrg1.jpg
    http://maciek100.boo.pl/inne/chrg2.jpg

    Dzisiaj chyba łatwiej byłoby po prostu dać za prostownikiem
    przetwornicę. Dlaczego się tak nie robi? Jakieś względy niezawodności
    czy co?


    PS. Kurde, ludziki, jak crosspostujecie i FUTujecie to warto o tym
    wspomnieć gdzieś w postach...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: