  • Data: 2016-12-29 12:15:34
    Temat: Re: Limity w Virgin
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5860d8b3$0$640$6...@n...neostrada.pl

    > Wiele telefonów uniemożliwa wyminanę SIMkek swoją
    > budową -- SIMki są schowane pod akumulatorem.
    >
    > Ale widziałem zwykłą (nie smartfon) Nokię dualSIM, w którym
    > dostęp do jednej SIMki nie był blokowany akumulatorem.

    Ale nie wszystkie.. I wygląda na to że w żadnym z moich dotychczasowych
    telefonów bateria nie była przeszkoda w wyjmowaniu karty SIM.

    > Ja nie daję.
    >
    > Pomyśl też, co będzie, jeśli telefon zechce żyć dłużej niż akumulator.
    >
    > Czas mnie gonił -- więc kupiłem Maxa.
    > Nie żałuję zakupu, ale niewymierność
    > akumulatora nieco może niepokoić.
    >
    > Teraz cena tego telefonu w Polsce poszła w dół o 2 stówki.
    >
    > Telefon ma słabą, plastykową ramkę, jest duży i ciężki, ale poza tym
    > -- OK.
    >
    > Teraz bym nie pogardził telefonem z 4 SIMkami. ;)
    >
    > Natywny VoIP też już pracuje, choć bywa, że jakość dźwięku
    > ,,u mnie'' jest fatalna pomimo dobrej łączności.
    >
    > Inne aplikacje z VoIPami odinstalowałem.

    Ale tak rozważając na dzień dzisiejszy - warto kupić Maxa czy może w tym
    przedziale cenowym są lepsze telefony? Mi się podoba choćby Asus
    Zenfone2 Laser. Sporo tańszy od Maxa, a wydaje się mieć tylko słabszą
    baterię..